Zadřený Kompresor Klimatizace
Napsal: 24 čer 2014, 21:10
Zdravím.
Na začátku června jsem nechal v servisu vyměnit děravý chladič klimatizace.
Týden poté se mi po nastartování a sepnutí kompresoru vyvalil modrý dým (spálená pryž)od přední masky a následně kompresor neběží.
Elektro spojka cvakne , sepne a nic. Teplota trubek ani chladiče se nemění. Okolo řemenice kopresoru jsem vytáhl pár kousků spečené pryže.
Myslím si že je to zbytek spojky mezi řemenicí a kompresorem.Může to být?
Teď jsem četl , že při výměně zadřeného kompresoru by se měl provést proplach klimatizačního okruhu.
Co si o tom myslíte , doteď jsem o tom neslyšel.
Problém , že to dělá jen autoklima Praha
Reklamní tah nebo blbost.
Díky za odpověď i rady.
Roman.
Na začátku června jsem nechal v servisu vyměnit děravý chladič klimatizace.
Týden poté se mi po nastartování a sepnutí kompresoru vyvalil modrý dým (spálená pryž)od přední masky a následně kompresor neběží.
Elektro spojka cvakne , sepne a nic. Teplota trubek ani chladiče se nemění. Okolo řemenice kopresoru jsem vytáhl pár kousků spečené pryže.
Myslím si že je to zbytek spojky mezi řemenicí a kompresorem.Může to být?
Teď jsem četl , že při výměně zadřeného kompresoru by se měl provést proplach klimatizačního okruhu.
Co si o tom myslíte , doteď jsem o tom neslyšel.
Problém , že to dělá jen autoklima Praha
Reklamní tah nebo blbost.
Díky za odpověď i rady.
Roman.