turbo
turbo
zdarec, pokud se někomu rozsvítí kontrolka autíčko a načte se kod P0234 (záporná odchylka v regulačním obvodu plnícího tlaku) je to na výměnu turba, dnes mě této dlouhotrvající závady zbavili, naštěstí v rámci záruky, dokonce je to i tižší a snad i silnější, jakoby šla víc za plynem
EX Opel Astra H caravan
- Reklama
Re: turbo
Obcas se mi rozsvitila kontrolka servisu. Auto s klicem sviti vzdy jen chvilku, cca po 30 sekundach zhasne aniz bych musel zastavit. Dnes jsem byl u Srby a taky nasli chybu P 0234(5A). Rekli, ze to je jen na vymenu nejakeho ventilu u turba. Cena 5.500Kc + prace. Za napojeni na diagnostiku nechteli ani korunu.
Mi rekni, proc ti vymenili cely turbo. Vim, mel si to v zaruce a si rad ze kara zase jede jak ma, ale tohle mi nejde do hlavy.
Doufam, ze maji pravdu a je zapotrebi vymenit jen ten ventil.
Mel nekdo podobny problem s kodem p 0234?
Zdravi Martas
Mi rekni, proc ti vymenili cely turbo. Vim, mel si to v zaruce a si rad ze kara zase jede jak ma, ale tohle mi nejde do hlavy.
Doufam, ze maji pravdu a je zapotrebi vymenit jen ten ventil.
Mel nekdo podobny problem s kodem p 0234?
Zdravi Martas
Opel Astra H Caravan 1.7CDTI r.2005
Re: turbo
Tak zatim jsem nic nepodnik ve veci kodu 0234 - zaporna odchylka v regulacnim obvodu (A5) - Pretlak (overboost) a udelal jsem dobre. Teda jen to, ze jsem zkontroloval hadice a pohyblivost regulacnich lopatek - vse OK.
Vypozoroval jsem, ze problem existuje jen kdyz mrzne. Kdyz mrzne, vzduch je po opusteni intercooleru vice nasicen kyslikem a mnohem hladnejsi nez v lete a turbo vytvari vetsi tlak nez obvykle. Pokud je teplejs (-3 avysse) tak nemam zadny problem s vypinanim turba. Predpokladam, zeby vse vyresilo serizeni regulacniho ventily, aby spravne regulovat tlak i pri mrazech. Ale pravdepodobne bych tim snizil vykon turba za teplejsiho pocasi.
Doufam, ze se nemylim
Vypozoroval jsem, ze problem existuje jen kdyz mrzne. Kdyz mrzne, vzduch je po opusteni intercooleru vice nasicen kyslikem a mnohem hladnejsi nez v lete a turbo vytvari vetsi tlak nez obvykle. Pokud je teplejs (-3 avysse) tak nemam zadny problem s vypinanim turba. Predpokladam, zeby vse vyresilo serizeni regulacniho ventily, aby spravne regulovat tlak i pri mrazech. Ale pravdepodobne bych tim snizil vykon turba za teplejsiho pocasi.
Doufam, ze se nemylim
Opel Astra H Caravan 1.7CDTI r.2005
Re: turbo
to je taky mozny. Lopatkama jde v pohode hejbat rukou (kdyz zatahnu za tahlo regulacniho ventilu). Moc se mi nechce turbo vyndavat (neznam nikoho kdo by turbo vyndal a pak dal v pohode nazpet). Uz jsem o cisteni uvazoval, ale auto zatim jede, pokud teda zrovna nemrzne
Opel Astra H Caravan 1.7CDTI r.2005
Re: turbo
Hmm, sam to nezvladnu vyndat a vycistit uz vubec ne. Planoval jsem, ze mi to nekdo vynda, auto necham nekde stat a turbo poslu na procisteni do Strakonic http://www.specialturbo.cz/ . Cca za 3-4 dny by melo byt zpet a pak turbo soupnout zpet. Ale vubec se mi do toho nechce ...
Opel Astra H Caravan 1.7CDTI r.2005
Re: turbo
včera jsem vyčistil EGR ventil, nasadil záslepku EGR ventilu a dostavil se nějakej průser auto jde velmi špatně za plynem a výkon stojí celkově za hovno... zkusil jsem záslepku vyhodit a výsledek je beze změny...
vyskočilo mi autíčko s klíčkem a mám tam chybu P0234-5B - pozitivní odchylka plnícího tlaku
takže mám v háji turbo?? kua tak to by bylo v prčicích
vyskočilo mi autíčko s klíčkem a mám tam chybu P0234-5B - pozitivní odchylka plnícího tlaku
takže mám v háji turbo?? kua tak to by bylo v prčicích