Stránka 1 z 3

Quick Heat

Napsal: 09 úno 2011, 20:37
od Jirka156
Ahoj. Už dost dlouho řeším problém s dobíjením na mé Zafiře 1,9CDTI 110kW. Už se vyměnil altík, baterka, .... Stále mi auto nedobíjí, dokud neohřeju chladící kapalinu na víc jak 80st. Celsia. Nyní mám nový poznatek. Vše má na svědomí můj slavný Quick Heat. Pokud stáhnu požadovanou teplotu v interiéru na minimum, tak auto začne ihned dobíjet. Provedl jsem tedy zkoušku, že jsem vyhodil 100A pojistku Quick Heatu za předním el.centrem a auto začlo ihned dobíjet. Nasadil jsem pojistku a auto nedobíjelo při studeném motoru. Zkontroloval jsem kontakty přívodních kabelů na ohřívací článek Quick Heatu pod palubovkou a ty byly úplně čistý. Nenapadá někoho, co by to mohlo být? Diagnostika mlčí. Žádná chyba, žádná kontrolka. Nemá někdo el. schéma Quick Heatu? Možná zoxidovaná kostra někde v motoráku, ale na podzim jsem všechny v oblasti baterky a předního elektrického centra čistil. Závada přetrvává.

Re: Quick Heat

Napsal: 09 úno 2011, 20:48
od bubo
A nešlo by to změřit multimetrem , kolik vlastně ten QH má odběr za studena ? A pak to konzultovat s autoelektrikářem , jestli je to OK , nebo jestli je takový odběr chyba ?

Re: Quick Heat

Napsal: 09 úno 2011, 20:49
od RomanK
Zapojení je velice jednoduché. Silové + přes pojistku 100A a silová kostra 15 cm od pojistky směrem k blarníku (topné články). A pak napájení z REC, kostra a jeden komunikační kabel na CAN (nízký).

Re: Quick Heat

Napsal: 09 úno 2011, 20:51
od pueblo
Taky bych to viděl na změření odběru, ale pozor, běžný mulltimetry jsou do 20A a kyž je tam 100A pojistka.......
Asi bych s tim za tím autoelektrikářem jel rovnou ;)

Re: Quick Heat

Napsal: 09 úno 2011, 21:37
od Jirka156
O víkendu až budu mít více času, vyhodím baterku a zkouknu ještě jednou na ty kostry v motoráku. Takový měřák nemám, abych to proměřil. A takového elektrikáře jako Romana tady neseženu. Už jsem se jednou spálil při výměně regulátoru napětí v altíku.

Re: Quick Heat

Napsal: 09 úno 2011, 22:33
od Werewolf
To má quickheat takový výkon, že je tam 100A pojistka? :o to je 1,440 kW při spálení pojistky! To tam musí být asi kurňa silnej altík...

Re: Quick Heat

Napsal: 09 úno 2011, 22:36
od JirkaF
No, škoda, že jsi se nejdřív nejukl semka:
https://www.opel-astra-h.cz/forum/viewto ... f=14&t=232
https://www.opel-astra-h.cz/forum/viewto ... 2&start=50

Jo, jestli Ti ten QH vadí, tak mi ho střel a máš po problémech, co? :lol:

Re: Quick Heat

Napsal: 10 úno 2011, 15:57
od Jirka156
Já bych dobíjel a ty ne, heč :D
Každopádně já mám Zafiru a ty Astru a nejsem si jist, jestli je to stejné. Na onom vlákně jsem četl, ale nic nedočetl k mému problému.

Re: Quick Heat

Napsal: 11 úno 2011, 00:23
od JirkaF
Nezdá se mi pravděpodobné, že by měli víc verzí QH. OK, prohodíme altíky a kryty topení + koupím Tvůj QH a bude to oukej. Oba spokojení. 8-) Co za něj chceš?

Re: Quick Heat

Napsal: 11 úno 2011, 08:01
od RomanK
JirkaF píše:...prohodíme altíky a kryty topení + koupím Tvůj QH a bude to oukej. Oba spokojení. 8-) Co za něj chceš?
Myslím, že topení V Astře je Delphi a v Zafiře Behr. 1.7ka má alternátor HITACHI a 1.9ka DENSO. Navíc by Ti chyběla vakouová pumpa kterou má na sobě HITACHI.
Ještě pořád chceš měnit??? Jestli jo, Tak Ti můžu prodat QH z Vectry C 1.9. To už je jedno jestli to budeš bastlit ze Zafiry nebo Vectry.