Stránka 1 z 2
nejde proud ke kompresoru klimatizace
Napsal: 27 kvě 2010, 06:01
od jirkal
zjistil jsem na moji astrě 1.6 77kw s elektronickou klimou,že se mi nespouští kompresor klimy a tudíž klima nechladí,klimatizační okruh je naplněnej dostatečně médiem,pojistky jsou OK, u kolegy elektrikáře jsme zjistili,že na konektoru u tepelný pojistky u klimakompresoru neni vůbec žádná šťáva a ani kostra,nevte kde by mohl být problém s tím,že tam nejde vůbec proud?nevim jestli se takhle nemůže projevovat třeba vadnej tlakovej ventil či nějaký teplotní čidlo, pokud byste někdo mohl ze zkušenosti poradit , tak předem děkuji
Re: nejde proud ke kompresoru klimatizace
Napsal: 27 kvě 2010, 10:13
od vojta
když nejde proud do kompresoru tak to znamená že je buď prázdná (nedostatečnej tlak) nebo špatný čidlo, chce to diagnostiku
Re: nejde proud ke kompresoru klimatizace
Napsal: 27 kvě 2010, 10:28
od jirkal
vojta píše:když nejde proud do kompresoru tak to znamená že je buď prázdná (nedostatečnej tlak) nebo špatný čidlo, chce to diagnostiku
ok,díky za radu,klima je naplněná-proměřeno,dá se nějak jinak to čidlo vyzkoušet jestli je v pořádku?myslím např. změřit odpor,nerad bych dával za diagnostiku nějaký prachy,ale asi mi nic jiný stejně nezbyde.
Re: nejde proud ke kompresoru klimatizace
Napsal: 28 kvě 2010, 00:25
od jirkal
mám asi ten kompresor bez elmag.spojky,nevíte jestli náhodou v něm uvnitř něco neodchází?
díky
Re: nejde proud ke kompresoru klimatizace
Napsal: 29 kvě 2010, 20:03
od wojto33
odchadza v nom ten ventil asi tiez mam taky kompresor a asi ho mam aj zadrety alebo co lebo sa mi toci iba remenica ale oska kompresora sa neda ani pohnut.... kabliky nejdu ku spojke ale nikede do zadnej casti kompresora nie??
Re: nejde proud ke kompresoru klimatizace
Napsal: 29 kvě 2010, 21:35
od jirkal
přesně tak,kabel vede do zadní části kompresoru,nevede ke spojce,já s tím byl v Opelu na diagnostice a tam mě to napsalo chybu :nízké napětí na kompresoru klimatizace.,ještě mám pořád chuť vyměnit čidlo tlaku na klimatizaci,to sice diagnostika neukázala že je vadný ,ale prej může být zaseklý,doufám,že mi při jeho výměně neuteče náplň,měla by tam ale prej být nějaká pojistka.
dneska jsem napětí na klimakompresoru proměřoval za chodu motoru a pro změnu jsem tam nic nenaměřil
,zkoušel jsem proměřovat relé v pojistkovej skříňce v motoru a to nespíná,takže to vidim opravdu na ten tlakovej ventil.
zejtra to chci zkusit ještě připojit na na pevno s baterkou,jestli ten kompresor pofrčí.
Re: nejde proud ke kompresoru klimatizace
Napsal: 29 kvě 2010, 21:38
od jirkal
vojta píše:když nejde proud do kompresoru tak to znamená že je buď prázdná (nedostatečnej tlak) nebo špatný čidlo, chce to diagnostiku
ahoj,
myslíš,že by oplácká diagnostika dokázala odhalit špatný čidlo tlaku na klimě?popř. nevíš jak proměřit to čidlo jestli neni špatný?
díky
Re: nejde proud ke kompresoru klimatizace
Napsal: 30 kvě 2010, 09:59
od RomanK
jirkal píše:... chci zkusit ještě připojit na na pevno s baterkou,jestli ten kompresor pofrčí.
Kompresor bez spojky ovládá proudem jednotka klimatizace, pokud je na konektoru ke kompresoru napětí a trubky do něj a z něj mají stejnou teplotu, tak nemá cenu nic dealšího řešit, ale shánět druhý kompresor.
Re: nejde proud ke kompresoru klimatizace
Napsal: 30 kvě 2010, 10:58
od jirkal
no mě žádnej proud do klimakompresoru nejde,takže doufám ,že kompresor bude OK.
napětí naměřim akorát na vstupní svorce relé ale na výstupní svorce neni nic,takže signál kterej by rele mělo dostat aby seplo tam nejde,proto podezřívám tlakový čidlo,nebo nedej bože řídící jednotku klimatizace.
Re: nejde proud ke kompresoru klimatizace
Napsal: 30 kvě 2010, 11:08
od jirkal
jirkal píše:no mě žádnej proud do klimakompresoru nejde(při jednom mém měřeni jsem tam nějakou hodnotu naměřil, ale byl to asi omyl,měl jsem měřák otočenej obráceně a ležel jsem pod autem,něco tam naskočilo),takže doufám ,že kompresor bude OK.
napětí naměřim akorát na vstupní svorce relé ale na výstupní svorce neni nic,takže signál kterej by rele mělo dostat aby seplo tam nejde,proto podezřívám tlakový čidlo,nebo nedej bože řídící jednotku klimatizace.