Kolísání osvitu interiéru a napětí

Od klimatizace až po xenony
Jirka156
Příspěvky: 207
Registrován: 15 zář 2008, 22:34

Kolísání osvitu interiéru a napětí

Příspěvek od Jirka156 » 21 dub 2010, 20:32

Mám další problém a to je kolísající jas osvětlení interiéru a celkového palubního napětí od 13V do 15V. Nemáte někdo schéma zapojení dobíjení Zafiry B 1,9CDTI 110kW? Dnes jsem prošel kontakty na baterce a kostry pod baterkou a nepomohlo. Nevíte kde jsou další kostry. Hlavně ta hlavní na motoru Z19DTH?

Reklama
 

Uživatelský avatar
Kesi
Příspěvky: 3014
Registrován: 25 říj 2008, 22:26
Bydliště: Košice (SR)

Re: Kolísání osvitu interiéru a napětí

Příspěvek od Kesi » 21 dub 2010, 22:21

Jirka156 píše:Mám další problém a to je kolísající jas osvětlení interiéru a celkového palubního napětí od 13V do 15V. Nemáte někdo schéma zapojení dobíjení Zafiry B 1,9CDTI 110kW? Dnes jsem prošel kontakty na baterce a kostry pod baterkou a nepomohlo. Nevíte kde jsou další kostry. Hlavně ta hlavní na motoru Z19DTH?
Meral si na baterke? Skús merať aj na alternátore. Ak to bude to isté tak bude chyba v alternátore.
Astra GTC 1,9 (110kW) No Swirl flaps. No EGR.;F 1,4 Caravan

Uživatelský avatar
RomanK
Příspěvky: 1118
Registrován: 04 kvě 2008, 13:30
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Kolísání osvitu interiéru a napětí

Příspěvek od RomanK » 21 dub 2010, 22:36

Obal alternátoru je kostra a alternátor je spojen šrouby na blok. Kostra na blok (od baterky) je na starteru. Navíc Jirka už má repasovaný alternátor a je v něm použitý novější typ diod. Alternátor je buzený ŘJ motoru (ne přes kontrolku) a ta by si napětí měla regulovat a pokud to nejde vyhodí chybu P0621 nebo P0622.
Neklesá napětí zároveň s točením volantu díky odběru serva?
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301

Jirka156
Příspěvky: 207
Registrován: 15 zář 2008, 22:34

Re: Kolísání osvitu interiéru a napětí

Příspěvek od Jirka156 » 22 dub 2010, 14:50

Nesvítí mi žádná kontrolka, OP COM žádnou chybu nehlásí. Jen to pozoruji na dle otáček motoru cyklické mžourání osvitu schr.spolujezdce, budíků, stropní lampičky a dnes cestou do práce mi během jízdy zhasly bixenony. Naštěstí už bylo jakš takš vidět. Objednal jsem se do bývalého servisu Opel u nás v RK, který patřil pod HK a ve středu uvidíme. Tam ho jen vymontují a vezou ho k autoelektrikáři. Je to složitý, ale snad to bude o.k. Sami to vidí na napěťový regulátor. Ode dneška s tím radši nejedu, abych neodkrágloval baterku.

Jirka156
Příspěvky: 207
Registrován: 15 zář 2008, 22:34

Re: Kolísání osvitu interiéru a napětí

Příspěvek od Jirka156 » 22 dub 2010, 21:56

Natáhl jsem zkušebně jako by nové ukostření motoru s karoserií a nic nového tak jak jsi Romane předpokládal. Takže musím čekat na středu na vyndání altíku. Možná to zkusím sám o víkendu.

wojto33
Příspěvky: 118
Registrován: 03 zář 2008, 21:47

Re: Kolísání osvitu interiéru a napětí

Příspěvek od wojto33 » 23 dub 2010, 07:44

dnes sa mi stalo to iste .... idem zrazu zacali blikat kontrolky ako na vianocnom stromceku ... vypinalo servo... kolisali otacky....dossiel som domov auto som vypol .... skusil nastartovat a ani tuk....baterka KO.... trafil ju slak ;)
Astra H 1.9 Cdti 88kw 16v

Jirka156
Příspěvky: 207
Registrován: 15 zář 2008, 22:34

Re: Kolísání osvitu interiéru a napětí

Příspěvek od Jirka156 » 23 dub 2010, 20:10

Zítra zkusím altík demontovat z auta sám a odvézt na repas, ale u 110kW CDTI je to pakárna. Je schovaný za motorem a jde blbě ven. Když tak jedu ve středu do servisu. Asi odešel regulátor napětí. Mně totiž kolísá napětí od 12,5-15,5V. V vyšších otáčkách to je jak na diskotéce. Pokud ti stabilně dobíjí málo, tak máš v háji diodu v altíku. Měl jsem to tak u Astry G. Taky odešlo servo. Po opravě o.k. Stálo to z demontáží a montáží 2000Kč. Teď to bude asi více, jestli pojedu do servisu.

Uživatelský avatar
Kesi
Příspěvky: 3014
Registrován: 25 říj 2008, 22:26
Bydliště: Košice (SR)

Re: Kolísání osvitu interiéru a napětí

Příspěvek od Kesi » 23 dub 2010, 22:34

wojto33 píše:dnes sa mi stalo to iste .... idem zrazu zacali blikat kontrolky ako na vianocnom stromceku ... vypinalo servo... kolisali otacky....dossiel som domov auto som vypol .... skusil nastartovat a ani tuk....baterka KO.... trafil ju slak ;)
Tak to je alternátor mal som to isté :(
Astra GTC 1,9 (110kW) No Swirl flaps. No EGR.;F 1,4 Caravan

Uživatelský avatar
Kesi
Příspěvky: 3014
Registrován: 25 říj 2008, 22:26
Bydliště: Košice (SR)

Re: Kolísání osvitu interiéru a napětí

Příspěvek od Kesi » 23 dub 2010, 22:36

Jirka156 píše:Zítra zkusím altík demontovat z auta sám a odvézt na repas, ale u 110kW CDTI je to pakárna. Je schovaný za motorem a jde blbě ven. Když tak jedu ve středu do servisu. Asi odešel regulátor napětí. Mně totiž kolísá napětí od 12,5-15,5V. V vyšších otáčkách to je jak na diskotéce. Pokud ti stabilně dobíjí málo, tak máš v háji diodu v altíku. Měl jsem to tak u Astry G. Taky odešlo servo. Po opravě o.k. Stálo to z demontáží a montáží 2000Kč. Teď to bude asi více, jestli pojedu do servisu.
Dovez ho ku mne ja som to dával vonku 3krát. Za 20 min je vonku :D
Astra GTC 1,9 (110kW) No Swirl flaps. No EGR.;F 1,4 Caravan

Uživatelský avatar
RomanK
Příspěvky: 1118
Registrován: 04 kvě 2008, 13:30
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Kolísání osvitu interiéru a napětí

Příspěvek od RomanK » 23 dub 2010, 22:50

Kesi píše:...Dovez ho ku mne ja som to dával vonku 3krát. Za 20 min je vonku :D
Jirka má Zafiru ;).
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301

Odpovědět