to asi není možné; kompresor zapíná a řídí pouze ECC. Nevím jak bych dokázal po CAN sběrnici říci ECC, aby zapnula kompresor. Nezkoušel jsem, zda-li je možné přes diagnostiku ECC v rámci jejích testů, kompresor zapnout a pokud ano, zda-li zůstane zapnutý i po ukončení diagnostikyJocker píše:nedalo by se přidat zapínání klimatizace na jedno z tlačítek volantu? (třeba dlouhý stitsk levého kolečka - volba místo zobrazení teploty?)
mám připojenou jednotku AHS, nějaké pokusy už jsem v létě na V-C dělal, ale bylo moc teplo na spuštění topení. Potřeboval bych ověřit na nějaké vychlazené V-C (vnější teplota musí být pod 7 st. C). Pokud bys měl chuť a čas, mohli bychom to vyzkoušet na tvém korábu – nyní mi jde pouze o test, zda-li dokážu blokovat funkci spouštění AHS. Těch možností není moc…je to tak na 30 minutMarinaaaa píše:Jak to vypadá s ovládáním nezávislého topení či přihřívače přes MKJ? Nějaký pokrok? Zima se blíží a ráno se už topení zapíná..(pro uvedení do obrazu pro ostatní: Jedno z přání uživatelů co mají MKJ a topení je umožnění vypínání topení přes MKJ při drobném popojíždění, přeparkování, a tudíž zabránění častého spouštění a vypínání topení v těchto nechtěných situacích.
mrzí mne, že se to s V-C tak vleče. Pokud máš pocit, že ti MKJ nepřináší užitek nebo si pod dojmem mnou napsaných vizí čekal více a cítíš se nyní podveden, můžeš mi modul vrátit a já ti vrátím 100% ceny – více ti v tuto chvíli nemohu nabídnout. Vývojové práce na V-C jsem rozhodně neodpískal, v plánu stále jsou… dovolím si jen podotknout, že máš v MKJ stále verzi 1.0 z prosince 2011 a od té doby jsem do MKJ doplnil další funkce a vylepšení (mimo jiné na tvůj návrh - tichý mód). A jak jsem několikrát psal zde na fóru, upgrade je stále jen ze cenu poštovného, tj. cca. 100 Kč (tam a zpět – jako cenné psaní)martulik píše:Vecter je málo, musíme počkat, viz níže odpověď PepaS