Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")
Re: Modul Komfortní Jednotky (dříve "Teploměr vody")
Tak dnesni zkusenost s automatickou regeneraci na 19DTH
Dalnice D5, saturace 62%, tempomat cca 165 , aktivni tlacitko sport stoupani od Lodenic na Rudnou a mam ho tam
MKJ nahlasilo zahajeni regenerce???? po chvilce stale 0% vlezu do monitoru DPF teplota pres 600 stupnu takze clovek ani nemusi litat po DE dalnicich a muze se mu spustit "samovolna" regenerace, jakmile jsem najel na rovinku asi po 4km MKJ nahlasilo preruseni regenerace
Dalnice D5, saturace 62%, tempomat cca 165 , aktivni tlacitko sport stoupani od Lodenic na Rudnou a mam ho tam
MKJ nahlasilo zahajeni regenerce???? po chvilce stale 0% vlezu do monitoru DPF teplota pres 600 stupnu takze clovek ani nemusi litat po DE dalnicich a muze se mu spustit "samovolna" regenerace, jakmile jsem najel na rovinku asi po 4km MKJ nahlasilo preruseni regenerace
Opel Zafira 19 CDTi Cosmo, Bi-xenon, panorama, webasto, MKJ, MVK.....
- Reklama
-
- Příspěvky: 911
- Registrován: 11 kvě 2009, 11:35
- Bydliště: Lysá nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modul Komfortní Jednotky (dříve "Teploměr vody")
aha , tak se ještě musím podívat na teploty otevírání termostatu a spouštění větráku u benzínů.... mám strach z toho, abych to nedal moc nízko a pak vás ty okna budou strašně otravovatSkrolant píše:Takže 115 a 130 u benzínu je spíš křížek po funuse. Raději bych šel cestou prevence a raději ať MKJ vystraší řidiče hláškou přehřátí při 105 °C než později. Uvítal bych stejný rozsah jako u dieslu. Je na řidiči jak s hlášením naloží, zda provede opatření ke snížení teploty, nebo to bude ignorovat. MKJ funkci motoru neomezí, tak nevidím problém v takovém hlášení. Navíc pokud při překročení 105°C bude vyskakovat hláška častěji, je to spíš signál, že primárně termostat a chladící systém vykazuje abnormalitu chování a lze identifikovat začínající problém.
Re: Modul Komfortní Jednotky (dříve "Teploměr vody")
Můžeme to vyzkoušet, zašlu Vám svou MKJ na upgrade firmvare, a mohu to dokud je léto testovat na svém OPC a jestli vůbec okno při mém zběsilém leteckém provozu vyskočí.
Naposledy upravil(a) Frydex dne 21 čer 2012, 20:45, celkem upraveno 1 x.
Důvod: necituj poslední příspěvky prosím..
Důvod: necituj poslední příspěvky prosím..
Re: Modul Komfortní Jednotky (dříve "Teploměr vody")
Zdravím,
co nového pro Vectru C ?
co nového pro Vectru C ?
Vectra C Caravan 1,9 CDTI r.v.2005
Možnost diagnostiky Olomouc a okolí OP-COM Professional CZ verze 131125d
Možnost diagnostiky Olomouc a okolí OP-COM Professional CZ verze 131125d
-
- Příspěvky: 911
- Registrován: 11 kvě 2009, 11:35
- Bydliště: Lysá nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modul Komfortní Jednotky (dříve "Teploměr vody")
zatím nic – musel jsem se věnovat věcem s vyšší prioritou. Za dva týdny se ze mě stane slaměný vdovec, tak na tom konečně máknu.
Re: Modul Komfortní Jednotky (dříve "Teploměr vody")
PepaS.
Pepo pouze pro upřesnění. Některé benzinové motory mají dva druhy termostatu.
Odtud možná i rozdílné maxim. teploty motoru 115 -130°C. I když zásadní rozdíl v tom nevidím, již u starých Škodovek 120 to bylo okolo 120°C. Je to překlad z ruštiny a jsou tam tabulky pouze těchto motorů (o dieselech jsem se bohužel nic nedočetl), bude to pravděpodobně stejné u všech motorů, jelikož pak již záleží na tlaku při určité teplotě, který vydrží přetlakové víčko expanzní nádržky a hadice, případně jejich spojení, aby nevytekla chladící kapalina.
Tyto motory mají termostat otevření na 92°C (rozpínací prvek).
Z14XEP, Z14XEL
Z18XE(92kW)
Z20LEL, Z20LER, Z20LEH
Motory Z16XEP (77kW), Z16XER (85kW) a Z18XER (103kW)
mají již t.zv. dvoustupňový termostat na 105° a 90°C
1°) Rozsah teploty chladící kapaliny do 105°C
(volnoběh - střední zatížení) je řízeno termostatem z rozpínacího prvku.
2°) Rozsah teploty chladící kapaliny na 90°C
(střední - maximální zatížení) je řízeno elektricky vyhřívaným čidlem (spirálou).
Teplota je řízena elektronicky signálem ze systému řízení teploty motoru v systému řízení motoru, kontrola funkce otáček motoru, zatížení motoru a okolní teploty, dle těchto veličin převede signál z ŘJ motoru na systém chlazení.
U těchto motorů pak bude max. teplota 115° - 130°C v pořádku.
Pepo pouze pro upřesnění. Některé benzinové motory mají dva druhy termostatu.
Odtud možná i rozdílné maxim. teploty motoru 115 -130°C. I když zásadní rozdíl v tom nevidím, již u starých Škodovek 120 to bylo okolo 120°C. Je to překlad z ruštiny a jsou tam tabulky pouze těchto motorů (o dieselech jsem se bohužel nic nedočetl), bude to pravděpodobně stejné u všech motorů, jelikož pak již záleží na tlaku při určité teplotě, který vydrží přetlakové víčko expanzní nádržky a hadice, případně jejich spojení, aby nevytekla chladící kapalina.
Tyto motory mají termostat otevření na 92°C (rozpínací prvek).
Z14XEP, Z14XEL
Z18XE(92kW)
Z20LEL, Z20LER, Z20LEH
Motory Z16XEP (77kW), Z16XER (85kW) a Z18XER (103kW)
mají již t.zv. dvoustupňový termostat na 105° a 90°C
1°) Rozsah teploty chladící kapaliny do 105°C
(volnoběh - střední zatížení) je řízeno termostatem z rozpínacího prvku.
2°) Rozsah teploty chladící kapaliny na 90°C
(střední - maximální zatížení) je řízeno elektricky vyhřívaným čidlem (spirálou).
Teplota je řízena elektronicky signálem ze systému řízení teploty motoru v systému řízení motoru, kontrola funkce otáček motoru, zatížení motoru a okolní teploty, dle těchto veličin převede signál z ŘJ motoru na systém chlazení.
U těchto motorů pak bude max. teplota 115° - 130°C v pořádku.
Astra H Z16XEP HB 10/2006 / Astra F X16SZ HB 5/1993
Re: Modul Komfortní Jednotky (dříve "Teploměr vody")
Ahoj Pepo, tak už se taky musím přidat k těm, kterým vyskočilo okno falešné regenerace DPF, zanesení filtru bylo cca 65%, jel jsem po dálnici na tempomat asi 170km/h a už to bylo, regenerace DPF zahájena a po chvíli nedokončena, tak asi tak. Pracuješ na nějaké úpravě? Díky za info.
PS: taky netrpělivě čekám na video modul a parkovací kameru...
PS: taky netrpělivě čekám na video modul a parkovací kameru...
Zafira B 1.9 CDTI OPC Line 110kw, Bi-Xenony, Panorama, Recaro sedačky, MKJ, MVK, Raspberry Pi - RaspBMC, parkovací kamera, Mini 0803 Ambarella, NAVI CD70, Sport, r.v.2007
Programování OP-COM, denní svícení, zamykání po rozjezdu a pod ...
Programování OP-COM, denní svícení, zamykání po rozjezdu a pod ...
-
- Příspěvky: 911
- Registrován: 11 kvě 2009, 11:35
- Bydliště: Lysá nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modul Komfortní Jednotky (dříve "Teploměr vody")
problém falešného upozornění na zahájení regenerace DPF je už vyřešen. Shodou okolností dělám zítra upgrade MKJ v polních podmínkách: Tesco Frýdek Místek, část parkoviště sousedící s kruhovým objezdem, sobota 7. července v 9:30... pokud můžeš, stav se, bude to takový mikro sraz
- Frydex
- Moderátor
- Příspěvky: 2755
- Registrován: 04 kvě 2008, 19:13
- Bydliště: Ostrava jak Cyp
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modul Komfortní Jednotky (dříve "Teploměr vody")
Už sem mu to psal.. kolik nás bude ?
Frydexova Černá Mamba 1,7 CDTi 92Kw
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
-
- Příspěvky: 911
- Registrován: 11 kvě 2009, 11:35
- Bydliště: Lysá nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modul Komfortní Jednotky (dříve "Teploměr vody")
zatím PepaS, Frydex, Skrolant (bohužel bez Z-B OPC)... jak říkám, mikro