Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")

Od klimatizace až po xenony
Odpovědět

Koupíš si tento modul od Pepase?

Ano
118
61%
Ne
25
13%
Nevím
50
26%
 
Celkem hlasů: 193

Uživatelský avatar
falconik
Příspěvky: 413
Registrován: 28 čer 2010, 06:57

Re: Modul Komfortní Jednotky (dříve "Teploměr vody")

Příspěvek od falconik » 21 čer 2012, 19:16

Tak dnesni zkusenost s automatickou regeneraci na 19DTH

Dalnice D5, saturace 62%, tempomat cca 165 :?: , aktivni tlacitko sport ;) stoupani od Lodenic na Rudnou a mam ho tam :mrgreen:
MKJ nahlasilo zahajeni regenerce???? po chvilce stale 0% vlezu do monitoru DPF teplota pres 600 stupnu :shock: takze clovek ani nemusi litat po DE dalnicich a muze se mu spustit "samovolna" regenerace, jakmile jsem najel na rovinku asi po 4km MKJ nahlasilo preruseni regenerace
Opel Zafira 19 CDTi Cosmo, Bi-xenon, panorama, webasto, MKJ, MVK.....

Reklama
 

PepaS
Příspěvky: 911
Registrován: 11 kvě 2009, 11:35
Bydliště: Lysá nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Modul Komfortní Jednotky (dříve "Teploměr vody")

Příspěvek od PepaS » 21 čer 2012, 20:20

Skrolant píše:Takže 115 a 130 u benzínu je spíš křížek po funuse. Raději bych šel cestou prevence a raději ať MKJ vystraší řidiče hláškou přehřátí při 105 °C než později. Uvítal bych stejný rozsah jako u dieslu. Je na řidiči jak s hlášením naloží, zda provede opatření ke snížení teploty, nebo to bude ignorovat. MKJ funkci motoru neomezí, tak nevidím problém v takovém hlášení. Navíc pokud při překročení 105°C bude vyskakovat hláška častěji, je to spíš signál, že primárně termostat a chladící systém vykazuje abnormalitu chování a lze identifikovat začínající problém.
aha :o, tak se ještě musím podívat na teploty otevírání termostatu a spouštění větráku u benzínů.... mám strach z toho, abych to nedal moc nízko a pak vás ty okna budou strašně otravovat
http://www.PepaS.cz - vše o češtině, slovenštině a o Modulu Komfortní Jednotky pro OPEL

Uživatelský avatar
Skrolant
Příspěvky: 523
Registrován: 27 pro 2011, 09:55
Kontaktovat uživatele:

Re: Modul Komfortní Jednotky (dříve "Teploměr vody")

Příspěvek od Skrolant » 21 čer 2012, 20:33

Můžeme to vyzkoušet, zašlu Vám svou MKJ na upgrade firmvare, a mohu to dokud je léto testovat na svém OPC a jestli vůbec okno při mém zběsilém leteckém provozu vyskočí.
Naposledy upravil(a) Frydex dne 21 čer 2012, 20:45, celkem upraveno 1 x.
Důvod: necituj poslední příspěvky prosím..
Only Flying Is More Beautiful, Pure Passion - OPC
ZAFIRA B OPC - Modrý deník

Uživatelský avatar
martulik
Příspěvky: 114
Registrován: 02 lis 2011, 18:48
Bydliště: Olomoucko

Re: Modul Komfortní Jednotky (dříve "Teploměr vody")

Příspěvek od martulik » 26 čer 2012, 05:08

Zdravím,
co nového pro Vectru C ?
Vectra C Caravan 1,9 CDTI r.v.2005
Možnost diagnostiky Olomouc a okolí OP-COM Professional CZ verze 131125d

PepaS
Příspěvky: 911
Registrován: 11 kvě 2009, 11:35
Bydliště: Lysá nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Modul Komfortní Jednotky (dříve "Teploměr vody")

Příspěvek od PepaS » 26 čer 2012, 07:06

zatím nic :( – musel jsem se věnovat věcem s vyšší prioritou. Za dva týdny se ze mě stane slaměný vdovec, tak na tom konečně máknu.
http://www.PepaS.cz - vše o češtině, slovenštině a o Modulu Komfortní Jednotky pro OPEL

Stan.
Příspěvky: 1519
Registrován: 16 pro 2010, 18:58
Bydliště: Jižní Čechy

Re: Modul Komfortní Jednotky (dříve "Teploměr vody")

Příspěvek od Stan. » 26 čer 2012, 10:52

PepaS.
Pepo pouze pro upřesnění. Některé benzinové motory mají dva druhy termostatu.
Odtud možná i rozdílné maxim. teploty motoru 115 -130°C. I když zásadní rozdíl v tom nevidím, již u starých Škodovek 120 to bylo okolo 120°C. Je to překlad z ruštiny a jsou tam tabulky pouze těchto motorů (o dieselech jsem se bohužel nic nedočetl), bude to pravděpodobně stejné u všech motorů, jelikož pak již záleží na tlaku při určité teplotě, který vydrží přetlakové víčko expanzní nádržky a hadice, případně jejich spojení, aby nevytekla chladící kapalina.
Tyto motory mají termostat otevření na 92°C (rozpínací prvek).
Z14XEP, Z14XEL
Z18XE(92kW)
Z20LEL, Z20LER, Z20LEH

Motory Z16XEP (77kW), Z16XER (85kW) a Z18XER (103kW)
mají již t.zv. dvoustupňový termostat na 105° a 90°C
1°) Rozsah teploty chladící kapaliny do 105°C
(volnoběh - střední zatížení) je řízeno termostatem z rozpínacího prvku.
2°) Rozsah teploty chladící kapaliny na 90°C
(střední - maximální zatížení) je řízeno elektricky vyhřívaným čidlem (spirálou).
Teplota je řízena elektronicky signálem ze systému řízení teploty motoru v systému řízení motoru, kontrola funkce otáček motoru, zatížení motoru a okolní teploty, dle těchto veličin převede signál z ŘJ motoru na systém chlazení.
U těchto motorů pak bude max. teplota 115° - 130°C v pořádku.
Astra H Z16XEP HB 10/2006 / Astra F X16SZ HB 5/1993

Uživatelský avatar
Mayki
Příspěvky: 333
Registrován: 07 čer 2011, 16:36
Bydliště: Nejmladší město ČR

Re: Modul Komfortní Jednotky (dříve "Teploměr vody")

Příspěvek od Mayki » 06 črc 2012, 14:27

Ahoj Pepo, tak už se taky musím přidat k těm, kterým vyskočilo okno falešné regenerace DPF, zanesení filtru bylo cca 65%, jel jsem po dálnici na tempomat asi 170km/h a už to bylo, regenerace DPF zahájena a po chvíli nedokončena, tak asi tak. Pracuješ na nějaké úpravě? Díky za info.
PS: taky netrpělivě čekám na video modul a parkovací kameru... 8-)
Zafira B 1.9 CDTI OPC Line 110kw, Bi-Xenony, Panorama, Recaro sedačky, MKJ, MVK, Raspberry Pi - RaspBMC, parkovací kamera, Mini 0803 Ambarella, NAVI CD70, Sport, r.v.2007
Programování OP-COM, denní svícení, zamykání po rozjezdu a pod ...

PepaS
Příspěvky: 911
Registrován: 11 kvě 2009, 11:35
Bydliště: Lysá nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Modul Komfortní Jednotky (dříve "Teploměr vody")

Příspěvek od PepaS » 06 črc 2012, 18:03

problém falešného upozornění na zahájení regenerace DPF je už vyřešen. Shodou okolností dělám zítra upgrade MKJ v polních podmínkách: Tesco Frýdek Místek, část parkoviště sousedící s kruhovým objezdem, sobota 7. července v 9:30... pokud můžeš, stav se, bude to takový mikro sraz :D
http://www.PepaS.cz - vše o češtině, slovenštině a o Modulu Komfortní Jednotky pro OPEL

Uživatelský avatar
Frydex
Moderátor
Příspěvky: 2755
Registrován: 04 kvě 2008, 19:13
Bydliště: Ostrava jak Cyp
Kontaktovat uživatele:

Re: Modul Komfortní Jednotky (dříve "Teploměr vody")

Příspěvek od Frydex » 06 črc 2012, 18:05

Už sem mu to psal.. kolik nás bude ?
Frydexova Černá Mamba 1,7 CDTi 92Kw
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...." Obrázek

PepaS
Příspěvky: 911
Registrován: 11 kvě 2009, 11:35
Bydliště: Lysá nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Modul Komfortní Jednotky (dříve "Teploměr vody")

Příspěvek od PepaS » 06 črc 2012, 18:08

zatím PepaS, Frydex, Skrolant (bohužel bez Z-B OPC)... jak říkám, mikro :D
http://www.PepaS.cz - vše o češtině, slovenštině a o Modulu Komfortní Jednotky pro OPEL

Odpovědět