Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")

Od klimatizace až po xenony
Odpovědět

Koupíš si tento modul od Pepase?

Ano
118
61%
Ne
25
13%
Nevím
50
26%
 
Celkem hlasů: 193

Uživatelský avatar
Imko
Příspěvky: 117
Registrován: 28 led 2012, 22:48

Re: Modul Komfortní Jednotky (dříve "Teploměr vody")

Příspěvek od Imko » 19 čer 2012, 22:32

Honza, pozri si nemeckú stránku opelforum.de a uvidíš , že aj tam sa ľudia sťažujú na časté vypaľovanie.
Čo sa týka teploty výfukových plynov aj ja som zistil pomocou MKJ, že čím vyššia teplota plynov tým na 1 % zanesenia prejdem viac kilometrov. Uvádzal som to vo vlákne "interval regenerace DPF".

Zabudol som tu priložiť môj spôsob umiestnenia MKJ. Stači vložiť nad pôvodné miesto , pekne všetko sedí, ale hlavne netreba nič vyrezávať v popolníku. Myslím, že stačí pohľad na obrázok.
Přílohy
Uloženie MKJ do Zafiry B.JPG
Zafira 1.7 CDTI, A17DTR, 81 kW, 2009

Reklama
 

PepaS
Příspěvky: 911
Registrován: 11 kvě 2009, 11:35
Bydliště: Lysá nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Modul Komfortní Jednotky (dříve "Teploměr vody")

Příspěvek od PepaS » 19 čer 2012, 22:57

a co MKJ drží?
http://www.PepaS.cz - vše o češtině, slovenštině a o Modulu Komfortní Jednotky pro OPEL

Uživatelský avatar
Imko
Příspěvky: 117
Registrován: 28 led 2012, 22:48

Re: Modul Komfortní Jednotky (dříve "Teploměr vody")

Příspěvek od Imko » 20 čer 2012, 12:55

Áno, v pohode. Dnes som ho ukazoval jednému taxikárovi , pretože som chcel vedieť jeho skúsenosti s vypaľovaním (vlastní tiež Zafiru, ale 1,9) a všetko bolo v poriadku.
Zafira 1.7 CDTI, A17DTR, 81 kW, 2009

Uživatelský avatar
sauce
Příspěvky: 570
Registrován: 18 srp 2010, 09:02

Re: Modul Komfortní Jednotky (dříve "Teploměr vody")

Příspěvek od sauce » 20 čer 2012, 14:59

K tématu sice nic nemám, ale nedá mi to: tady je krásně vidět, jak se změní význam věty, když se přidá nebo ubere čárka:

"A co MKJ drží?"
"A co MKJ, drží?"

;)

PepaS
Příspěvky: 911
Registrován: 11 kvě 2009, 11:35
Bydliště: Lysá nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Modul Komfortní Jednotky (dříve "Teploměr vody")

Příspěvek od PepaS » 20 čer 2012, 22:57

sauce píše:...tady je krásně vidět, jak se změní význam věty, když se přidá nebo ubere čárka
:) myslel a psal jsem to bez čárky - z fotky nevidím, co MKJ drží (asi kabelový svazek?)
http://www.PepaS.cz - vše o češtině, slovenštině a o Modulu Komfortní Jednotky pro OPEL

PepaS
Příspěvky: 911
Registrován: 11 kvě 2009, 11:35
Bydliště: Lysá nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Modul Komfortní Jednotky (dříve "Teploměr vody")

Příspěvek od PepaS » 21 čer 2012, 14:43

máme tady návrh od italských OPEListů: limity pro zobrazení upozornění na přehřívání diesel motorů (115C a 130C) se jim zdají příliš vysoké. Chtěli by změnit z 115C na 104C. Díval jsem se do GT a v dokumentu o chlazení dieselových motorů se píše, že ventilátor chladiče se přepíná na vysoké otáčky při 105C. Na budících se rozbliká červený piktogram teploměru zhruba při dosažení teploty chladící kapaliny 120C (viz. http://youtu.be/FsPCmpyu5oo ). Těch 104C tam tedy klidně může být, ale výrazně přes 105C by teplota za normálního stavu lézt neměla.

Je tedy otázka, zda-li neudělat změnu v FW MKJ tak, aby se dle typu motoru měnily limity: pro benzín bych nechal 115C a 130C a pro diesel bych nastavil na 105C a 120C. Přepínání limitů by se dělalo automaticky dle typu motoru.

Jen nevím, jak je to u motorů Y20DTH, Y22DTR, Y30DT, Z30DT?

Co tomu říkáte?
http://www.PepaS.cz - vše o češtině, slovenštině a o Modulu Komfortní Jednotky pro OPEL

Uživatelský avatar
Frydex
Moderátor
Příspěvky: 2755
Registrován: 04 kvě 2008, 19:13
Bydliště: Ostrava jak Cyp
Kontaktovat uživatele:

Re: Modul Komfortní Jednotky (dříve "Teploměr vody")

Příspěvek od Frydex » 21 čer 2012, 16:17

Já jsem pro, zní to logicky. Upřímně si myslím, že když mi zahlásí MKJ že jsem na 130 st. Tak už je dost pozdě... ;)
Frydexova Černá Mamba 1,7 CDTi 92Kw
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...." Obrázek

Uživatelský avatar
Oťas
Příspěvky: 1507
Registrován: 19 dub 2010, 20:56
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Modul Komfortní Jednotky (dříve "Teploměr vody")

Příspěvek od Oťas » 21 čer 2012, 17:50

Jj, souhlasím se snížením ..... 8-)
Astra H 1.9CDTI Enjoy 88kW / 280Nm kombi, nyní 104,3kW / 321Nm, Bi-xenon, bez DPF, EGR-OFF - teda přiškrcen...
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF

Uživatelský avatar
martulik
Příspěvky: 114
Registrován: 02 lis 2011, 18:48
Bydliště: Olomoucko

Re: Modul Komfortní Jednotky (dříve "Teploměr vody")

Příspěvek od martulik » 21 čer 2012, 18:14

Jsem taky pro.
100 stupňů jsem na teploměru snad ještě neměl.
Vectra C Caravan 1,9 CDTI r.v.2005
Možnost diagnostiky Olomouc a okolí OP-COM Professional CZ verze 131125d

Uživatelský avatar
Skrolant
Příspěvky: 523
Registrován: 27 pro 2011, 09:55
Kontaktovat uživatele:

Re: Modul Komfortní Jednotky (dříve "Teploměr vody")

Příspěvek od Skrolant » 21 čer 2012, 19:09

Běžně v provozu v horkých dnech se pohybuje teplota u OPCéčka Z20LEH kolem 94-97 °C. Je to celkém pěkný průvan, jak oba ventilátory fičí naplno. Klima samozřejmně dodává dostatek tepla do motorového prostoru, teplota při pojíždění v koloně běžně vyleze na 98°C - 99°C, ale přes stovku to šlo jen při temostatu, který měl nejlepší léta za sebou. Nicméně nastal takový paradox, kdy praskla hadice, kterou načla kuna, vytekla voda a teplota rázem klesla na 80°C, protože termistor je utopený z boku hlavy ve vodě a voda vlastně nebyla. Teplota šla až za chvíli nahoru, až se hlava dostatečně ohřála a přenášela teplo hliníkem do termistoru. Jenže za 30 sec. bylo najednou 135°C, palubka se rozsvítila jako vánoční stromeček a motor by šel do háje. Tehdy jsem jej prolil vodou do nádobky a nechal na volnoběh chrochtat dalších 5 minut. Teplota spadla na 95°C. Kdybych ho tenkrát zastavil, zapekli by se kroužky neodvedeným nakumulovaným teplem teplem. Takže 115 a 130 u benzínu je spíš křížek po funuse. Raději bych šel cestou prevence a raději ať MKJ vystraší řidiče hláškou přehřátí při 105 °C než později. Uvítal bych stejný rozsah jako u dieslu. Je na řidiči jak s hlášením naloží, zda provede opatření ke snížení teploty, nebo to bude ignorovat. MKJ funkci motoru neomezí, tak nevidím problém v takovém hlášení. Navíc pokud při překročení 105°C bude vyskakovat hláška častěji, je to spíš signál, že primárně termostat a chladící systém vykazuje abnormalitu chování a lze identifikovat začínající problém.

Jinak dobrá práce s MKJ. Dnes si nedovedu představit, jak jsem bez něj mohl žít 8-)
Only Flying Is More Beautiful, Pure Passion - OPC
ZAFIRA B OPC - Modrý deník

Odpovědět