padajici rucicky budiku a v tu chvili nefunkcni packy.
-
- Příspěvky: 911
- Registrován: 11 kvě 2009, 11:35
- Bydliště: Lysá nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: padajici rucicky budiku a v tu chvili nefunkcni packy.
v UEC, REC i MKJ bylo měřeno to samé – při běžícím motoru a při zapínání zátěže napětí padalo pod 11V. Jak jsem ti říkal, MKJ funguje jako přesný voltmetr měřící napětí v diagnostické zásuvce. A pokud napětí v diag. zásuvce při běžícím motoru padalo pod 11V, je to problém napájecí sítě. Toto nemá co dělat s CAN sběrnicemi.
Pokud tedy alternátor je OK a na baterce měříš přes 13,5V tak se to napětí musí „ztrácet“ v rozvodu mezi baterkou a jednotkami. Vezmi měřák a zkontroluj si napětí v diag. zásuvce – piny 4,5 jsou zem a 16 je +12V. Pokud na baterce budeš mít při zátěži víc jak 13V a v diag. zásuvce pod 11V (co jsme naměřili), tak musí být problém v propojení baterky a jednotek... když se vyloučil alternátor, tak už to můžou být jen velké přechodové odpory v rozvodu napájení; nic jiného to být nemůže
Pokud tedy alternátor je OK a na baterce měříš přes 13,5V tak se to napětí musí „ztrácet“ v rozvodu mezi baterkou a jednotkami. Vezmi měřák a zkontroluj si napětí v diag. zásuvce – piny 4,5 jsou zem a 16 je +12V. Pokud na baterce budeš mít při zátěži víc jak 13V a v diag. zásuvce pod 11V (co jsme naměřili), tak musí být problém v propojení baterky a jednotek... když se vyloučil alternátor, tak už to můžou být jen velké přechodové odpory v rozvodu napájení; nic jiného to být nemůže
- Reklama
Re: padajici rucicky budiku a v tu chvili nefunkcni packy.
Tak jsem vzal multimetr a meril. Na baterce je bez zateze 14,3 V (vse mereno na neutral) mezi piny 4 a 16 a i 5 a 16 je to same. Jakmile zapnu klimu a vetraky dam na max a pustim vyhrev zadniho okna plus rozsvitim svetla mam cca 12,5V jak na baterce tak v diagnosticke zasuvce. Zahybanim volantu pak padam jeste niz. Vypnu zatez a jsem zpet na 14,3V. Zda se mi to dost malo teda no ze by tohle delali nekde kabely? Pokud jo tak ktery to nejspis budou? Jeste jsem zapomnel podotknout ze jsem meril i ubytek napeti a ten je mezi minusem baterky a blokem motoru pri zatezi 0,2V.
Zafira B 1,8 16v 103kW
-
- Příspěvky: 911
- Registrován: 11 kvě 2009, 11:35
- Bydliště: Lysá nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: padajici rucicky budiku a v tu chvili nefunkcni packy.
tohle samozřejmě kabely dělat mohou - v místech přechodů / propojení. Když je vodič špatně připojený na oko, pin, atd. dochází v tomto místě k výraznému zvýšení přechodového elektrického odporu. No a tím pádem na tomto zvýšeném přechodovém odporu dochází při průchodu proudu ke zvyšování úbytku napětí. Kde přesně může být problém tady už bylo zmiňováno - každopádně pokud bys šel podle schématu rozvodu napájení od akumulátoru k jednotkám, tak musíš na ten problém narazit...
Re: padajici rucicky budiku a v tu chvili nefunkcni packy.
Okay. Pepo moc diky za komplet rady a pomoc! Mam jeste prosbicku, nemas prave zminene schema napajeci soustavy? Hledam hledam ale strejda google ani forum nenachazi
Diky
Diky
Zafira B 1,8 16v 103kW
-
- Příspěvky: 911
- Registrován: 11 kvě 2009, 11:35
- Bydliště: Lysá nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: padajici rucicky budiku a v tu chvili nefunkcni packy.
Hledej a instaluj OPEL TIS2000...
Re: padajici rucicky budiku a v tu chvili nefunkcni packy.
Tak bohuzel v elektrice chyba nenalezena promereny kabely, kostry, napeti na jednotlivych mistech (baterka, rec, uec, ...) vsude OK. I kdyz to blblo tak napeti drzelo bez vykyvu (mereno metexem takze zadnej obyc multimetr). Tak uz jsem vazne zoufalej. Automechanik co jsem mu to daval taky nevi. Bude to chtit asi opravdu nejakeho sikovneho autoelektrikare nejake tipy? Diky
Zafira B 1,8 16v 103kW
Re: padajici rucicky budiku a v tu chvili nefunkcni packy.
Všichni chválí tuhle firmu. Kamarád tam jezdí se služebákama a vždycky našli zakopanýho psa
http://www.aeisilhart.cz/
http://www.aeisilhart.cz/
Re: padajici rucicky budiku a v tu chvili nefunkcni packy.
Pueblo dekuji za tip. Zitra tam zafirku vezu, tak dam vedet jak jsem dopadl.
Zafira B 1,8 16v 103kW
Re: padajici rucicky budiku a v tu chvili nefunkcni packy.
Tak dnes bylo auto cely den u Silharta a bohuzel chyba nenalezena . Kabelaz je OK, napajeci soustava OK. Udajne musi byt chyba v nejake jednotce ale bohuzel nedokazi odhadnout ve ktere . Nejaky napad co ted? Osobne kdyz bych mel podezirat jednotku tak bych to videl na CIM. Jelikoz pada komunikace na LSCAN a HSCAN ale je pravda ze kdyz auto zablbne hodne vypadne i MSCAN ktera v CIMu nekonci ale zase nevim jestli to tu chybu nevyhodi tim ze se odpoji treba IPC. Mate nejaky dalsi tip? Je v republice nekdo kdo by tohle dokazal konecne rozlousknout? Diky za jakoukoliv dalsi radu a pomoc. Jsem cim dal vic zoufalej
Zafira B 1,8 16v 103kW
Re: padajici rucicky budiku a v tu chvili nefunkcni packy.
Člověče tak to už snad jen RomanK v Brně.....