
Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")
Re: Dodatečný teploměr vody
Perfektní, pouze škoda, že to nejde také na BID. 

Astra H Z16XEP HB 10/2006 / Astra F X16SZ HB 5/1993
- Reklama
Re: Dodatečný teploměr vody
super 

SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Re: Dodatečný teploměr vody
velmi pekne.
nahodou video na GID-u nemas?
nahodou video na GID-u nemas?
neberte zivot vazne aj tak z neho nevyviaznete zivy
astra 1.7cdti 74kw
kadett Gsi
astra 1.7cdti 74kw
kadett Gsi
Re: Dodatečný teploměr vody
Malej dotaz spíš pro PepaS, bude to i v angličtině? Já jenom abych neměl půlku v čj a půlku v aj. A nevznikají mezi touto hračkou nějaký konflikty s dalšími zařízeními v autě? Nebo třeba nebude pomalejší odezva řídicí jednotky na povely? Napadá mě zrovna PC jako příklad. Čím víc karet tam je, tím větší datovej tok je na sběrnici a tím dýl musí jednotlivý zařízení čekat, než se dokončí komunikace s jiným. Aby to pak neovlivnilo třeba odezvu airbagu atd.
Jinak super práce, taky si to rád pořídím
Jinak super práce, taky si to rád pořídím
Re: Dodatečný teploměr vody
tak posli svoju polovicku este na dalsie dva tyzdne a coskoro to bude hotove 

- vojtavojta
- Příspěvky: 3778
- Registrován: 14 dub 2010, 18:41
- Bydliště: Vsetín
Re: Dodatečný teploměr vody
Je tam vedle hlavniho, ctvrte od vrchu.miky_5 píše:velmi pekne.
nahodou video na GID-u nemas?
Vyborna prace



Astra H 1,6 16V 77kW 10/2005
OP-COM
OP-COM
- Oťas
- Příspěvky: 1507
- Registrován: 19 dub 2010, 20:56
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dodatečný teploměr vody
Na tom GIDu, ale není teplota, nebo jsem to přehlíd....
Astra H 1.9CDTI Enjoy 88kW / 280Nm kombi, nyní 104,3kW / 321Nm, Bi-xenon, bez DPF, EGR-OFF - teda přiškrcen...
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF
Re: Dodatečný teploměr vody
to video z gidem je ukazka cestiny jestli dobre chapu
Astra H 1,7CDTI 110Hp@147Hp
-
- Příspěvky: 911
- Registrován: 11 kvě 2009, 11:35
- Bydliště: Lysá nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dodatečný teploměr vody
2 Stan.: moje původní myšlenka byla, využít zobrazovací potenciál GID/CID displejů. I s BIDem je možné komunikovat přes CAN, ale zobrazovací možnosti budou velmi omezené, takže s BIDem nepočítám
miky_5: video s GIDem jsem nedělal, to co je na YouTube jsou pouze stará videa prezentující češtinu. To video je zatím pouze DEMO zobrazení teploty, teď dělám na MENU s konfiguracemi, DPF monitorem apod.. Jakmile dodělám, dám další video, včetně pohledu na GID
power2: ano, teploměr bude vícejazyčný a jazyk + jednotky (st.C/ st.F) se budou přepínat v menu počítače, takže když nebudeš mít češtinu / slovenštinu, bude ti psát anglicky. O problematice vlivu na vůz jsem už něco psal v svém příspěvku z 26 kvě 2011, 21:14. Nejvíc bude zatížený MS-CAN, který je ale pouze pro propojení palubní zábavy a nic kritického neovlivňuje a je na to zatížený stavěný, zatížení kritického HS-CANu (propojeny ABS, motor, Airbag …) bude téměř nulové, neboť se pouze čas od času (> 1s) z řídící jednotky motoru budou vyčítat info. o stavu DPF, přičemž ŘJ motoru je připravená na to, že se dělá on-line diagnostika během jízdy (Tech2 napojený a logujou se během jízdy data). No a vytížení LS-CANu bude také velmi malé – přes LS-CAN se komunikuje s IPC a všemi centry, takže tudy se bude blikat, otevírat, zavírat …. a zase, na tohle je ten CAN dělaný.
midzi:jó, mít tak další dovolenou jen pro své psí kousky, tak to by se teploměru šiklo
miky_5: video s GIDem jsem nedělal, to co je na YouTube jsou pouze stará videa prezentující češtinu. To video je zatím pouze DEMO zobrazení teploty, teď dělám na MENU s konfiguracemi, DPF monitorem apod.. Jakmile dodělám, dám další video, včetně pohledu na GID
power2: ano, teploměr bude vícejazyčný a jazyk + jednotky (st.C/ st.F) se budou přepínat v menu počítače, takže když nebudeš mít češtinu / slovenštinu, bude ti psát anglicky. O problematice vlivu na vůz jsem už něco psal v svém příspěvku z 26 kvě 2011, 21:14. Nejvíc bude zatížený MS-CAN, který je ale pouze pro propojení palubní zábavy a nic kritického neovlivňuje a je na to zatížený stavěný, zatížení kritického HS-CANu (propojeny ABS, motor, Airbag …) bude téměř nulové, neboť se pouze čas od času (> 1s) z řídící jednotky motoru budou vyčítat info. o stavu DPF, přičemž ŘJ motoru je připravená na to, že se dělá on-line diagnostika během jízdy (Tech2 napojený a logujou se během jízdy data). No a vytížení LS-CANu bude také velmi malé – přes LS-CAN se komunikuje s IPC a všemi centry, takže tudy se bude blikat, otevírat, zavírat …. a zase, na tohle je ten CAN dělaný.
midzi:jó, mít tak další dovolenou jen pro své psí kousky, tak to by se teploměru šiklo

Re: Dodatečný teploměr vody
PepaSi, já bych tvůj teploměr bral na svou Zafču B klidně i na nějakém kratším káblíku, když se modul zabalí do molitanu tak, aby v tom prostoru u zásuvky nemohl nikde lítat, tak se mu nemůže nic stát. Hodně bych uvítal to zobrazení probíhající regenerace filtru pevných částit a stav jeho zanesení, bylo by to super... 

Zafira B 1.9 CDTI OPC Line 110kw, Bi-Xenony, Panorama, Recaro sedačky, MKJ, MVK, Raspberry Pi - RaspBMC, parkovací kamera, Mini 0803 Ambarella, NAVI CD70, Sport, r.v.2007
Programování OP-COM, denní svícení, zamykání po rozjezdu a pod ...
Programování OP-COM, denní svícení, zamykání po rozjezdu a pod ...