Tak co?! Je klid???
Právě absolvuji to samé!!!
Tři dny leje a včera cestou domů jsem se divil a všichni kdo mne předjížděli tak asi také... Plyn nešel hned po nastartování, otáčky tak 1400, tak 1, 2, 3 a třicítkou domu...
Zajímavé je, že když jsem to dával večer do garáže, tak to jelo. Byl jsem naštvaný, protože takové kiksy mám nejradši...
Ale dnes jsem to šel zkusit a i když stojím celý den pod střechou, tak otočím klíčkem, kontrolky zhasnou a jen se dotknu plynu, rozsvítí se ESP... Ani nestartuju...
Teď jsem to vytříkal (nějaké malé rosuní s těch oranživých gum jsem otřel a budu velmi zvědav!
Ikonka ESP a nefunkcny plynovy pedal
Re: Ikonka ESP a nefunkcny plynovy pedal
Zafira 1,9 CDTi Cosmo, r.v. 2007, Panorama, ... alias "Golem"
Nedávno: ZAFIRA 1,6 16V Elegance
Dávno: ASTRA F 1,6 Classic
Kdysi dávno: CORSA A 1,4i
OP-COM Clone
Nedávno: ZAFIRA 1,6 16V Elegance
Dávno: ASTRA F 1,6 Classic
Kdysi dávno: CORSA A 1,4i
OP-COM Clone
- Reklama
Re: Ikonka ESP a nefunkcny plynovy pedal
Ahoj, mám podobný problém, mechanik jako první myslel, že pomůže výměna EGR ventilu, ale bohužel.. Setkal se někdo u tohoto problému s chybou P0651 - nebo aspoň co tahle chyba znamená?
Případně, tak či tak, zkontrolovat prvně piny pod pojistkovou skříní, a poté hledat dál? Díky
Auto jsem přivezl před 14 dny v sobotu, o víkendu jsem si udělal cestu z Tábora do Boleslavy, a cestou zpátky mě pár km za Bolkou auto nechalo. Plyn přestal reagovat, zvýšil se o něco volnoběh, rozsvítila se kontrolka ESP a servisu. Naštěstí jsem byl u sjezdu z dálnice, takže jsem na volnoběžné otáčky a řazením sjel z dálnice, a pokračoval směr Tábor, v noci, po okreskách... Po asi 40km začlo auto už protestovat úplně a začal jsem řešit odtah.. Když už byl kamarád připravený že vyrazí, zkusil jsem auto nastartovat, že bych ještě sjel na benzinku aby mě dobře našel, najednou auto zaškubalo, plyn se probudil, kontrolky zhasly, a na jeden zátah jsem doletěl až domů (nějakých 80km). Druhý den v pohodě, sjel jsem do města - asi 15km, a cestou zpátky kousek od baráku už auto začlo zase hlásit to samé.
Večer jsem to šel zkusit nastartovat, jen pro zajímavost - a kontrolky nikde, plyn reaguje - tak si říkám, super - dojedu zítra do servisu. Ráno přijdu k autu, nastartuju - a vše na novo - ale tentokrát - svítí servis, ESP, ale plyn reaguje a do servisu jsem dojel. S mechanikem jsme to šli projet, a asi po 2 km opět plyn bez reakce a jízda na volnoběh do dílny...
Případně, tak či tak, zkontrolovat prvně piny pod pojistkovou skříní, a poté hledat dál? Díky
Auto jsem přivezl před 14 dny v sobotu, o víkendu jsem si udělal cestu z Tábora do Boleslavy, a cestou zpátky mě pár km za Bolkou auto nechalo. Plyn přestal reagovat, zvýšil se o něco volnoběh, rozsvítila se kontrolka ESP a servisu. Naštěstí jsem byl u sjezdu z dálnice, takže jsem na volnoběžné otáčky a řazením sjel z dálnice, a pokračoval směr Tábor, v noci, po okreskách... Po asi 40km začlo auto už protestovat úplně a začal jsem řešit odtah.. Když už byl kamarád připravený že vyrazí, zkusil jsem auto nastartovat, že bych ještě sjel na benzinku aby mě dobře našel, najednou auto zaškubalo, plyn se probudil, kontrolky zhasly, a na jeden zátah jsem doletěl až domů (nějakých 80km). Druhý den v pohodě, sjel jsem do města - asi 15km, a cestou zpátky kousek od baráku už auto začlo zase hlásit to samé.
Večer jsem to šel zkusit nastartovat, jen pro zajímavost - a kontrolky nikde, plyn reaguje - tak si říkám, super - dojedu zítra do servisu. Ráno přijdu k autu, nastartuju - a vše na novo - ale tentokrát - svítí servis, ESP, ale plyn reaguje a do servisu jsem dojel. S mechanikem jsme to šli projet, a asi po 2 km opět plyn bez reakce a jízda na volnoběh do dílny...
Opel Astra H 1.9 cdti 88kW 2005
Re: Ikonka ESP a nefunkcny plynovy pedal
Chyba P0651 - Zkrat nízké/vysoké napětí referenčního obvodu 5V.
Zkrat v proudovém obvodu ŘJ ECM (řídící jednotky motoru) zkontrolovat.
Svorkovnici u ŘJ ECM XC53/Pin46 (XC53 má více Pinů) černožlutý vodič vede na B22-Senzor polohy pedálu Pin1 (vede přes svorkovnice XE3 Pin42 a XE2 Pin17 pod pojistkama, zkontrolovat vlhkost).
Svorkovnici u ŘJ ECM XC52/Pin13 hnědožlutý vodič vede na B150-Senzor přeplňovací tlak - snímač tlaku plnění turba referenční hodnota 5V
Svorkovnici u ŘJ ECM XC52/Pin13 červenozelený vodič vede na B176-Čidlo tlaku palivové potrubí - uzemnění signálu
Zkrat v proudovém obvodu ŘJ ECM (řídící jednotky motoru) zkontrolovat.
Svorkovnici u ŘJ ECM XC53/Pin46 (XC53 má více Pinů) černožlutý vodič vede na B22-Senzor polohy pedálu Pin1 (vede přes svorkovnice XE3 Pin42 a XE2 Pin17 pod pojistkama, zkontrolovat vlhkost).
Svorkovnici u ŘJ ECM XC52/Pin13 hnědožlutý vodič vede na B150-Senzor přeplňovací tlak - snímač tlaku plnění turba referenční hodnota 5V
Svorkovnici u ŘJ ECM XC52/Pin13 červenozelený vodič vede na B176-Čidlo tlaku palivové potrubí - uzemnění signálu
Astra H Z16XEP HB 10/2006 / Astra F X16SZ HB 5/1993
Re: Ikonka ESP a nefunkcny plynovy pedal
Díky, pomohlo to, astřička opět jezdí ještě jedna otázka - aspoň orientačně, na jak dlouho jste po opravě měli klid?
Opel Astra H 1.9 cdti 88kW 2005