Příspěvek
od Jirka156 » 24 úno 2011, 20:53
Já mám 130A altík Denso. Nemám odpovídající klešťák na změření oněch 76A, které to tam valí. Jenže mně to nedobíjí vůbec při studeným motoru. Vlastně až do nějakých 50st. chlad.kapaliny. Pak to dává 13,3V při sešlápnutým plynu a plných 13,8V to dává až při dosažení 80st. chlad.kapliny. To se mi zase tak často nestává v těchto mrazech. O víkendu jsem to prošel znovu. Veškerý kostry v motoráku. Vytáhl jsem článek Quickheatu a zkoukl ho vizuelně. Nakonec jsem přišel na to, že mi dobíjí auto podle stupně rychlosti ventilátoru. Čím vyšší rychlost tím míň dobíjí. Na nulu skoro ihned dobíjí. Pak jsem zkusil odpojit za chodu studeného motoru tu svorkovnici s ovládaním (tři drát) a v tu chvíli dobíjelo. Jak jsem ji připojil zase ne. Konzultuji situaci s Romanem a chyba bude asi někde v softwaru nebo spíše řj.motoru, která veškerou tuto srandu řídí.
-
Přílohy
-
![P9292258.JPG (274.78 KiB) Zobrazeno 1517 x P9292258.JPG](./download/file.php?id=2975&t=1&sid=968cb2f0421362f53f241e10a4fc7cc7)
-
![P9292251.JPG (263.6 KiB) Zobrazeno 1517 x P9292251.JPG](./download/file.php?id=2974&t=1&sid=968cb2f0421362f53f241e10a4fc7cc7)