Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")

Od klimatizace až po xenony
Odpovědět

Koupíš si tento modul od Pepase?

Ano
118
61%
Ne
25
13%
Nevím
50
26%
 
Celkem hlasů: 193

Uživatelský avatar
filipek013
Příspěvky: 315
Registrován: 14 črc 2011, 08:01
Bydliště: Šúrovce

Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")

Příspěvek od filipek013 » 13 říj 2015, 20:24

tak veru, ak bude MKJ vediet spustat regeneraciu manualne, obratom ju kupujem 8-)
Zafira 1,9 cdti, 88kW (chip 110kW), OPC line
Astra Caravan Cosmo Sport 1,9 CDTI, 110 kW, 2007 [/b] - ex

Reklama
 

Uživatelský avatar
quicky
Příspěvky: 786
Registrován: 18 pro 2014, 09:43
Bydliště: Bad Mergentheim / Bratislava

Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")

Příspěvek od quicky » 13 říj 2015, 23:13

Myslim ze MKJ uz davno stoji za to aj bez toho, ale bolo by to super :)
Otazka: Nedala by sa tam zakomponovat moznost zobrazenia chyb, ak su nejake ulozene v pamati? Hlavne uz sa mi parkrat stalo, ze sa mi zorsvietila chyba za jazdy a neskor zase zhasla. Nevedel som co to je, auto sa chovalo normalne. OP-COM zrovna stale pri sebe nenosim
BMW F21 B47 170kW Valencia Orange 2016
Astra GTC Z17DTR 110kW Technical gray 2009 | MKJ | CD40 USB
Insignia A B20DTH 125kW Snow White 2015
Vectra C Caravan Z19DTH 110kW Royal blue 2007 - Ex
OP-COM 2014

Uživatelský avatar
Werewolf
Příspěvky: 1042
Registrován: 30 zář 2010, 22:57
Bydliště: Loket - Karlovy Vary

Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")

Příspěvek od Werewolf » 13 lis 2015, 22:48

Dneska se mi už podruhé stalo, že jsem přijel, zaparkoval a po znovu usednutí už nenastartoval. V obou případech stačilo dotankovat. Vždy mi už blikalo hladové oko, ale dojezd ukazoval cca 15-20km. Minule jsem pak dělal pokusy, že jsem vozil kanystr a čekal na zdechnutí, kolik vlastně ujedu. Dojezd ale klesl na 0 a já ujel dalších cca 20km k pumpě.
Dnes mi ukazoval na parkovišti dojezd 15km a podle MKJ jsem měl 1,06 L v nádrži. Po doplnění cca 6 l petkama z pumpy se tento údaj nezměnil. Sice jsem už nastartoval a vyrazil k pumpě, ale ručička se nehla a MKJ dál odpočítával od těch 1,06 (i když 6l přibylo!). Po natankování na pumpě do plna už mi normálně ručička i MKJ ukazovali plnou.

Jakto? Je možné, že se plovák (nebo jak se hladina snímá netuším) zaseknul v poloze těsně nad prázdnem a níže neklesl, ani výše (po 6 litrech). Může být na dolní pozici znečištěn? Nebo to nemůže být příčinou??

Uživatelský avatar
quicky
Příspěvky: 786
Registrován: 18 pro 2014, 09:43
Bydliště: Bad Mergentheim / Bratislava

Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")

Příspěvek od quicky » 14 lis 2015, 00:27

Ten senzor ti take male dotankovanie vobec nezachyti
BMW F21 B47 170kW Valencia Orange 2016
Astra GTC Z17DTR 110kW Technical gray 2009 | MKJ | CD40 USB
Insignia A B20DTH 125kW Snow White 2015
Vectra C Caravan Z19DTH 110kW Royal blue 2007 - Ex
OP-COM 2014

Stan.
Příspěvky: 1519
Registrován: 16 pro 2010, 18:58
Bydliště: Jižní Čechy

Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")

Příspěvek od Stan. » 14 lis 2015, 10:28

"Werewolf" Jakto? Je možné, že se plovák (nebo jak se hladina snímá netuším) zaseknul v poloze těsně nad prázdnem a níže neklesl, ani výše (po 6 litrech). Může být na dolní pozici znečištěn? Nebo to nemůže být příčinou??

Viz výňatek z odkazu článku od PepaSe: https://www.cmi.cz/node/116 .
Dochází i k případům malého množství čerpání do např. 6 - 10 litrů a ručička palivoměru se prakticky nepohne. Ze strany zákazníka dochází k podezírání čerpací stanice či společnosti z podvodu. Podle vyjádření značkových servisů a servisních poradců palivoměr vykazuje natankované palivo až od množství alespoň 6 (v některých případech až 10) litrů výše. Teprve po natankování většího množství se palivoměr kalibruje a indikuje nové palivo. Toto chování palivoměrů vysvětlují výrobci potřebou tzv. mrtvého pásma, jehož účelem je zajistit relativně správnou funkci palivoměru (zamezit kolísání indikace za jízdy, při náklonu vozidla apod. (bez ní by palivoměr reagoval na pohyby hladiny paliva v nádrži při jeho přelévání v důsledku pohybu vozidla a jeho odklonů od referenční roviny
Astra H Z16XEP HB 10/2006 / Astra F X16SZ HB 5/1993

PepaS
Příspěvky: 911
Registrován: 11 kvě 2009, 11:35
Bydliště: Lysá nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")

Příspěvek od PepaS » 18 lis 2015, 20:10

První praktická ukázka funkce modulu EDAU, MKJ a ECM monitoru pro motory Z20LEx. Nyní z laboratorního prostředí mého vývojového centra (> pro spuštění videa klikni na obrázek <). :)

Obrázek

EOT - Teplota oleje motoru (Engine Oil Temperature)
EOP - Tlak oleje motoru (Engine Oil Pressure)
EGT - Teplota výfukových plynů (Exhaust Gas Temperature)
TCJT - Teplota studeného konce termočlánku (interní teplota modulu EDAU) (Thermocouple Cold Junction Temperature)
Naposledy upravil(a) PepaS dne 18 lis 2015, 20:23, celkem upraveno 2 x.
http://www.PepaS.cz - vše o češtině, slovenštině a o Modulu Komfortní Jednotky pro OPEL

Uživatelský avatar
Sady
Příspěvky: 87
Registrován: 08 črc 2015, 08:21
Bydliště: Krmelín

Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")

Příspěvek od Sady » 18 lis 2015, 20:19

Nádhera.... 8-) Můžu benzíňákům jen tiše závidět.
Opel Zafira B 1.7 CDTI (8V) COSMO 81 kW (chip PowerTEC 107,2 kW), 2009, Z17DTJ, DPF, Božský MKJ, ABS Full, Quick Heat, CID, DVD90

Hellrider
Příspěvky: 171
Registrován: 20 bře 2015, 20:43

Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")

Příspěvek od Hellrider » 18 lis 2015, 21:12

Nemusíš. Je to i pro nás. Navíc máme EGT 2x. Lambda sondy za motorem a v DPFku.
Opel Astra Twintop Cosmo 1.9CDTI 110Kw MKJ VCU UHP-4 CID

power2
Příspěvky: 2959
Registrován: 17 bře 2011, 22:03

Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")

Příspěvek od power2 » 19 lis 2015, 13:44

je známá i konečná cena?

PepaS
Příspěvky: 911
Registrován: 11 kvě 2009, 11:35
Bydliště: Lysá nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")

Příspěvek od PepaS » 20 lis 2015, 09:18

Hellrider píše:Nemusíš. Je to i pro nás. Navíc máme EGT 2x. Lambda sondy za motorem a v DPFku.
nyní mám hotovou verzi FW pro MKJ rozšiřující funkce ECM monitoru o zobrazení dodatečných dat modulu EDAU. V dalším kroku doplním ECM monitor pro motory Z19DTx - teploty výfukových plynů, resp. filtru DPF si již nyní zobrazují v DPF monitoru. Nemyslím si, že bude někdo chtít do ropáků doplňovat termočlánek na měření teploty EGT. Řek bych, že uživatelé Z19DTx budou maximálně uvažovat o doplnění měření teploty a tlaku motorového oleje a vstup pro připojení termočlánku v modulu EDAU nechají nevyužitý.
power2 píše:je známá i konečná cena?
Přesné kalkulace všech cen jsem ještě nedokončil, protože čekám, jak dopadne povrchová úprava krabiček modulu EDAU - dělá se tvrdý, černý elox v galvanovně PBS Velká Bíteš. Zatím tedy jen odhad - cena modulu EDAU včetně všech kabelových konektorů, bez senzorů a bez závitové redukce pro senzor HELLA OPS+T bude ležet na půl cesty mezi cenou MKJ a MVK.Samozřejmě doplnění podpory ECM monitoru pro spolupráci s modulem EDAU bude zdarma.
http://www.PepaS.cz - vše o češtině, slovenštině a o Modulu Komfortní Jednotky pro OPEL

Odpovědět