sauce píše:Tak ještě jeden troufalý nápad, neuvažoval jsi nad využitím také posledního zbývajícího třetího infookna na displeji vpravo, které normálně zobrazuje rychlost ventilátoru, pro volitelné zobrazování nějaké další užitečné hodnoty? Třeba napětí baterie?
nemyslím si, že napětí palubní sítě jak tak důležitý parametr, který by musel svítit trvale na displeji. Máš pravdu, že by se třetí mikro-okno dalo použít, ale pro zobrazování napětí ho je škoda. Spíš bych se přikláněl k myšlence hlídaní překročení MIN/MAX mezí napětí v síti a signalizaci chybového stavu; asi ideálně indikací na přístrojové desce (indikace nefunkčního dobíjení). Abych se přiznal, tak vlastně nevím, jak indikace na přístrojové desce / budících funguje (a zda-li vůbec funguje). Nedávno jsem instaloval MKJ do Vectry-C a v síti bylo při běžícím motoru trvale kolem 13,0 V, takže se nedobíjelo, ale na budících indikace dobíjení nesvítila.
Takže by tedy MKJ začalo hlídat podpětí a přepětí v palubní síti a v případě překročení mezí by se na budících rozsvítila indikace nefunkčního dobíjení.
Mayki píše:Nešlo by udělat aby MKJ zobrazovalo aktivní chybovou hlášku? Stačil by pouze kód chyby a úplně super by bylo, kdyby ji to umělo i vymazat.
teoreticky by to šlo, ale nechci to dělat - rozumím, že pro některé uživatele by tato funkce byla zajímavá, ale valná většina by vůbec netušila, co to je a k čemu je to dobré.
Nyní se chystám doplnit funkce automatického aktivování rozsvěcení světel při opuštění vozu - pokud se funkce v nastavovacím menu aktivuje, bude tma, vytáhnete klíček ze zapalování a otevřete dveře, rozsvítí se světla tak, jak jste si navolili u funkce "Aktiv. DO řízené svícení".
No a pořád na mě padají ze všech stran žádosti o doplnění funkce OPC Scan (protočení všech rafiček budíků)... je to jako mor