Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")
Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")
Ako často treba robiť aktualizáciu?
Opel Astra H Caravan, r. 2008, 1,7 CDTI 92kW (125k), Z17DTR, čierna metalíza, "sport", CDC 40 Opera
- Reklama
Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")
Kdykoliv Pepas dodela nove funkce, pokud je nepotrebujes vystacis si s posledni verzi co mas.
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
-
- Příspěvky: 911
- Registrován: 11 kvě 2009, 11:35
- Bydliště: Lysá nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")
pokud má být rychloměr vidět ve všech zobrazovacích režimech displeje a má být dobře vidět (velký font), lze použít pouze okýnka využívaná při nastavování klimatizace, a ty jsou dole.milosh píše:jen bych ho umistil trosku jinam treba levy pravy horni roh, pokud by to slo, protoze neni videt kam mi fuci vetrak na coz koukam casto rekl bych.
Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")
Ok Pepo, uz mlcim, ty si sef
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")
Takovy napad pro naseho maga PepaSe... slo by, uz se bojis.... aby pri saturaci u 19DTx 78 a pripadne i 88 vybehlo onkno s varovanim jako u teploty vody???
Jo a jedno takove zjisteni s dobijenim, altik evidetne nema vystup na kontrolku ale vse je "hlidano" na zaklade napeti, povedlo se mi pri 2 denni akci v moste si totac vystavit baterku, do ted nevim cim a proc a po nastartovani startovacim vozikem svitilo dobijeni o sto set jeste asi 15 km nez se baterka vzmatorila...asi tak. Takze hlidani dobijeni by muselo byt na zaklade min. hodnoty proudu a nejakeho casoveho useku po ktery by byl proud nevyhovujici, nizky. Stale ti dluzim svoje MKJ na testovani spinani vyhrevu pri regeneraci
Jo a jedno takove zjisteni s dobijenim, altik evidetne nema vystup na kontrolku ale vse je "hlidano" na zaklade napeti, povedlo se mi pri 2 denni akci v moste si totac vystavit baterku, do ted nevim cim a proc a po nastartovani startovacim vozikem svitilo dobijeni o sto set jeste asi 15 km nez se baterka vzmatorila...asi tak. Takze hlidani dobijeni by muselo byt na zaklade min. hodnoty proudu a nejakeho casoveho useku po ktery by byl proud nevyhovujici, nizky. Stale ti dluzim svoje MKJ na testovani spinani vyhrevu pri regeneraci
Opel Zafira 19 CDTi Cosmo, Bi-xenon, panorama, webasto, MKJ, MVK.....
-
- Příspěvky: 911
- Registrován: 11 kvě 2009, 11:35
- Bydliště: Lysá nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")
šlo, ale já bych to asi z pohledu uživatele takto řešit nechtěl. Já bych si to jako uživatel MKJ představoval tak, že by si modul pamatoval, při jakých % saturace filtru proběhla poslední regenerace a jakmile by se k tomuto číslu v následujícím cyklu hodnota saturace přiblížila, tak by se na displeji rozsvítil nějaký symbol (nebo by na budících svítil symbol žhavení) jako upozornění, že už to brzo bude. No a jakmile by se regenerace dokončila, indikace zanesení filtru by se deaktivovala. Takhle to asi mělo s tou indikací žhavení fungovat, ale nefunguje...falconik píše:aby pri saturaci u 19DTx 78 a pripadne i 88 vybehlo onkno s varovanim jako u teploty vody?
Je otázka, zda-li by toto bylo obecně užitečné/smysluplné i pro další uživatele MKJ?
mezi svorkovým napětím olověného akumulátoru v klidovém stavu, bez zatížení a při „běžné“ teplotě okolí a jeho stavem nabití existuje úměra. Pokud je akumulátor v pořádku, lze této úměry spolehlivě využívat (i MKJ na základě této úměry odhaduje stav nabití akumulátoru). Problém nastává v okamžiku, kdy akumulátor je již KO (sulfatace, velký vnitřní odpor) - při nabíjení velmi rychle vyskočí jeho napětí, takže se zdá, že je plně nabitý a vše je v pořádku, ale při prvním zatížení (spuštění motoru), jeho napětí okamžitě zase spadne, což je neklamný příznak toho, že je akumulátor špatnýfalconik píše:Jo a jedno takove zjisteni s dobijenim, altik evidetne nema vystup na kontrolku ale vse je "hlidano" na zaklade napeti, povedlo se mi pri 2 denni akci v moste si totac vystavit baterku, do ted nevim cim a proc a po nastartovani startovacim vozikem svitilo dobijeni o sto set jeste asi 15 km nez se baterka vzmatorila...asi tak.
takhle bys měřil elektrický náboj, který byl do akumulátoru uložen. Problém je, že se nabíjecí proudu neměří...falconik píše:Takze hlidani dobijeni by muselo byt na zaklade min. hodnoty proudu a nejakeho casoveho useku po ktery by byl proud nevyhovujici, nizky.
nevadí - dnes už vím, že to s tím zapínáním výhřevu zadního skla při probíhající regeneraci DPF je dost nejisté a nefunguje to, jak jsem si představoval. MKJ sice tuto informaci pro detekci zahájení regenerace již používá, ale nepřineslo ta žádný podstatný efektfalconik píše:Stale ti dluzim svoje MKJ na testovani spinani vyhrevu pri regeneraci
Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")
V další verzi firmware bych se moc přimlouval za ten OPC scan - vím, je to bezvýznamná vizuální záležitost, ale přece určitě nejsem sám, kdo ho chce, tomu se zdráhám věřit!
Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")
Mám malou poznámku k tomu dobíjení. Mně osobně by bohatě stačilo po mé neblahé zkušenosti s přebíjením, kdyby na displeji vyskočila nějaká varovná hláška, nebo symbol, že dochází k přebíjení. Třeba nad 14,5V
Je to možné?
Je to možné?
Vectra C Caravan 1,9 CDTI r.v.2005
Možnost diagnostiky Olomouc a okolí OP-COM Professional CZ verze 131125d
Možnost diagnostiky Olomouc a okolí OP-COM Professional CZ verze 131125d
-
- Příspěvky: 911
- Registrován: 11 kvě 2009, 11:35
- Bydliště: Lysá nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")
omlouvám se, ale OPC scan MKJ nikdy podporovat nebude – po zapnutí zapalování modul skenuje přítomnost řídících jednotek a má spoustu práce. Doplnění OPC scanu by znamenalo výrazný zásah do FW modulu...sauce píše:V další verzi firmware bych se moc přimlouval za ten OPC scan - vím, je to bezvýznamná vizuální záležitost
před časem jsme tu již řešili:martulik píše:Mám malou poznámku k tomu dobíjení. Mně osobně by bohatě stačilo po mé neblahé zkušenosti s přebíjením, kdyby na displeji vyskočila nějaká varovná hláška, nebo symbol, že dochází k přebíjení. Třeba nad 14,5V Je to možné?
moje otázky zůstaly zatím bez odpovědi...PepaS píše:ano, je to možné a nejsi první, kdo se na to ptá . Otázka je, jak přesně definovat stavy nefunkčního dobíjení (moc nebo málo)? Také by mě zajímalo, jak funguje indikace nefunkčního dobíjení na IPC, to abych něco nedělal zbytečně.martulik píše:je možné přidat do MKJ hlídání dobíjení baterie? Myslím to tak, že pokud bude alternátor dobíjet málo a nebo moc, hodí MKJ hlášku na displej.
Nyní dokončuji ECM monitor pro motory Z20LEx
Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")
To je škoda... Přece jenom, my kteří máme atmosférický benzín bez PAS a videa jsme vděční za každou funkci navíc Tak ještě jeden troufalý nápad, neuvažoval jsi nad využitím také posledního zbývajícího třetího infookna na displeji vpravo, které normálně zobrazuje rychlost ventilátoru, pro volitelné zobrazování nějaké další užitečné hodnoty? Třeba napětí baterie? Tam by ale asi byl problém s tou desetinnou čárkou...omlouvám se, ale OPC scan MKJ nikdy podporovat nebude