Sali píše:Měl jsem odpojené UEC od konektorů XE1,2,3, přičemž mezi pinem 85 relé K12 a pinem 16 konektoru XE3 propojení je, tím pádem to je na vedení od UEC k ECM.
Jelikož předpokládám, že už mezi nimi další konektor není, jsou asi jen dvě možnosti, buď je přerušená žíla kabelu nebo se žíla odpojila od konektoru.
Správně, na UEC jde z XE3 / 16 na cívku relé řídící signál z ECM, kterým si ŘJ zapíná napájení. Pokud se ti do motoru nechodí ohřívat kuna, tak bych to na přerušený vodič neviděl. Propojení mezi UEC a ECM je přímé. Kabelový svazek je fixovaný a na mědi se ještě nešetřilo. Chybný kontakt nebo spíše špatné krimpování vodiče na pin v konektoru možné je.
Sali píše:Je možné rozdělat konektor ECM (XC53) či XE3 pod UEC, abych se dostal na samotný spoj, nebo jsou konektory nerozebíratelné?
Chybu bych spíše hledal na straně ECM, jednotka se klepe, je tam horko jako v peci… piny je samozřejmě možné po uvolnění zámku z těla konektoru vytáhnout. Asi nejistější je cesta nákupu odstřiženého konektoru na vraku z jakékoliv Z19DTx z A-H, V-C, Z-B… v klidu si prohlédneš, nacvičíš a pak teprve budeš operovat naostro. Taky budeš potřebovat nový pin s vodičem, tak bys měl kde brát. Nové piny (kontakty) jen velmi těžko seženeš a navíc bys musel krimpovat, a to je další kapitola sama pro sebe.
Sali píše:Případně bylo by dočasně možné po zapnutí zapalování natvrdo spojit pin 30 a 87 relé K12? Ptám se proto, jestli bych tím nemohl poškodit cokoli, co je napájené přes pojistky FE21,26 a 32.
Těžko říci. ECM si zapíná napájení a kontroluje, zda-li se zapnulo dle jejího očekávání. Co si pamatuji, tak když jsem zapojoval jednotku na stole, relé jsem vypustil a napájení připojil natrvalo, tak se to jednotce ECM nelíbilo a nechtěla se mnou bavit. Kdybys zapínal manuálně přemosťováním relé (30-87), tak by vyloženě nemělo nic vyhořet, ale jak by to chodilo vážně nevím.