Mrtvá baterie?
- smileboy
- Příspěvky: 314
- Registrován: 11 led 2011, 23:54
- Bydliště: Poříčí nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mrtvá baterie?
Jj, prava, do 20 až 30mA bych to neřešil. Já jsem to tehdy zkoušel taky, ale asi jsem měl málo citlivej multimetr a ty hodnoty tam skákaly dost zběsile. Pak se z něj začalo kouřit, tak jsem ho zase radši odložil
Opel Astra H 1.9 CDTi Caravan 88 kW, 1/2007, GID, aut. klima, CD30 MP3, stropní DVD, tempomat a největsí vychytávka - ovládání předních oken DO!
- Reklama
- vojtavojta
- Příspěvky: 3778
- Registrován: 14 dub 2010, 18:41
- Bydliště: Vsetín
Re: Mrtvá baterie?
Dle knihy"Jak na to",pred kontrolou musi byt baterie minimalne dve hodiny odpojena!!!Thom píše: Tak se asi zkusit zastavit v nějakém tom servise a snad mi to teda změří za pár korun... Aby mě za 5ti stovku neřekli, že si mám koupit novou....
Astra H 1,6 16V 77kW 10/2005
OP-COM
OP-COM
Re: Mrtvá baterie?
Před časem jsem zde někde na fóru četl, že pokud zůstane BC po vypnutí v servisním menu (vypnutí bez navrácení do základní polohy BC), tak dovede také pěkně zatočit s baterií. Podobně jako popisovaný případ.
Pokud je baterie dobrá a plně nabitá (více než 12,7V), tak nesmí při startu klesnout napětí pod 10V.
Pokud je baterie dobrá a plně nabitá (více než 12,7V), tak nesmí při startu klesnout napětí pod 10V.
Astra H Z16XEP HB 10/2006 / Astra F X16SZ HB 5/1993
Re: Mrtvá baterie?
Tak ako píše Stan. Dávam si na to pozor, aby pri ukončení jazdy a vytiahnutí kľúča rádio, resp. PC píplo, čo znamená, že sa PC vyplo. Ak sa tak nestane, zapnem rádio, chvíľu počkám a potom vyťahujem kľúč. V prípade potreby to opakujem aj viac krát, pokiaľ nezaznie signál.
Opel Astra J ST 1,4T 103kw LPG ( A14NET ), 12/2013
Opel Astra H, hatchback, 1,9 CDTi, 88 kw, Z19DT, r.v. 3/2006
Opel Astra H, hatchback, 1,9 CDTi, 88 kw, Z19DT, r.v. 3/2006
Re: Mrtvá baterie?
to bych poznal, že by mě nefungovalo stahování oken, ne?smileboy píše:Přispěju mojí troškou do mlýna. Já měl ten samej problém, když jsem jezdil, bylo všechno v pohodě, když auto 3-4 dny stálo, blbě to startovalo a po týdnu stání jsem už ani neodemkl. Pár měsíců jsem pátral, čím to může být a nakonec se zdá, že to dělaly zkratované vodiče v pravých zadních dveřích (několik jich bylo naštípnutých, několik přeštípnutých). Vodiče jsem naspojkoval, zaizoloval a od té doby auto může stát 3 týdny a na baterce (při vypnutém motoru) je stále kolem 12,5 V. Třeba Ti to pomůže.
mno jo, to je pravda, že i skutečné napětí co je na baterce musí být měřeno pár hodin po odstavení auta.. já myslel, že jsou ale i nějaké speciální měřáky co dokáží i udělat nějakou diagnostiku?vojtavojta píše:Dle knihy"Jak na to",pred kontrolou musi byt baterie minimalne dve hodiny odpojena!!!
Po zastavení to bude ukazovat pravděpodobně těch 12,5-12,6 jak ukazuje BC (což ukazuje i velmi nekvalitní analogový multimetr, teda zhruba.. není zrovna nejpřesnější)
tohle trošku nechápu. Sleduju teď servisní menu každou jízdu, ale když přece vypnu motor a vytáhnu klíčky tak se všechno vypne ne? Nebo se snad může vypnout dispaly a BC dál jet? A ani nevím o jakém pípnutí mluvíte? Mě BC pípne jenom když jdu do servisního menu, ale nikdy ne při vypnutí motoru nebo ukončení servisního menu.Stan. píše:Před časem jsem zde někde na fóru četl, že pokud zůstane BC po vypnutí v servisním menu (vypnutí bez navrácení do základní polohy BC), tak dovede také pěkně zatočit s baterií. Podobně jako popisovaný případ.
Pokud je baterie dobrá a plně nabitá (více než 12,7V), tak nesmí při startu klesnout napětí pod 10V.
Jo a dnes jsem měl cca 5 popojížděk (vzdálenosti 500m - max. 5km) a startovalo to v pohodě, jen s mými obavami
Jízda 13,6-14. Po vypnutí motoru 12,5-12,6. A po odstavení cca na 2h 11,6-11,8. Při startu se vždy drželo na 10V...
Prozatím vozím s sebou kabely, ale vzhledem k tomu že tyto popojížďky jsou pracovní s předem daným časovým harmonogramem, tak to není úplně hitparáda
Jako cca těch 1700,- za nejlepší model Varty 63Ah (Silver Dynamic) mě nezabije, ale chápete, že je nechci dávat zbytečně. Hlavně se mě to zdá celé divné, auto některé víkendy stává 2-3dny a vždy bylo vše v pohodě a to jezdím hlavně po městě. A teď se mě tohle stalo, že ani neškytlo, po těch dlouhých trasách a to stálo snad jenom 1 nebo 2 dny.
---------------------------
Astra H 1,8 XER 103kW
facelift 2008, Sport packet
hatchback
---------------------------
Astra H 1,8 XER 103kW
facelift 2008, Sport packet
hatchback
---------------------------
- vojtavojta
- Příspěvky: 3778
- Registrován: 14 dub 2010, 18:41
- Bydliště: Vsetín
Re: Mrtvá baterie?
Tech 13.6-14 za jizdy se zda trochu malo,ne?. Ja byt tebou,tak zkusim jeste klidovy odber,jestli se kdesi cosi nepodrbkalo a bere to vic nez by melo.
Astra H 1,6 16V 77kW 10/2005
OP-COM
OP-COM
- smileboy
- Příspěvky: 314
- Registrován: 11 led 2011, 23:54
- Bydliště: Poříčí nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mrtvá baterie?
No mě stahování oken šlo, jediný, co mi nešlo, byla indikace otevření dotčenýh dveří. Jinak se omlouvám, nebyly to pravé dveře, ale samozřejmě levé (za řidičem) - poškozený kabelový svazek v těchto dveřích je známou bolístkou háček.Thom píše:to bych poznal, že by mě nefungovalo stahování oken, ne?smileboy píše:Přispěju mojí troškou do mlýna. Já měl ten samej problém, když jsem jezdil, bylo všechno v pohodě, když auto 3-4 dny stálo, blbě to startovalo a po týdnu stání jsem už ani neodemkl. Pár měsíců jsem pátral, čím to může být a nakonec se zdá, že to dělaly zkratované vodiče v pravých zadních dveřích (několik jich bylo naštípnutých, několik přeštípnutých). Vodiče jsem naspojkoval, zaizoloval a od té doby auto může stát 3 týdny a na baterce (při vypnutém motoru) je stále kolem 12,5 V. Třeba Ti to pomůže.
nebo 2 dny.
Opel Astra H 1.9 CDTi Caravan 88 kW, 1/2007, GID, aut. klima, CD30 MP3, stropní DVD, tempomat a největsí vychytávka - ovládání předních oken DO!
Re: Mrtvá baterie?
"jak na to" říká 13-14,5 tak to není málo ne? Kolik bys chtěl mít na 12V baterce, která má nabitá 12,6?vojtavojta píše:Tech 13.6-14 za jizdy se zda trochu malo,ne?. Ja byt tebou,tak zkusim jeste klidovy odber,jestli se kdesi cosi nepodrbkalo a bere to vic nez by melo.
V praxi je to max. 14,1 možná 14,2.... průměr je asi 13,8
Mno a ty dveře zkontroluji, ale je to velmi nepravděpodobné, vzadu nikdo nejezdí to se otevírá jen když tam dávám něco co se nevleze do toho malého kufra
---------------------------
Astra H 1,8 XER 103kW
facelift 2008, Sport packet
hatchback
---------------------------
Astra H 1,8 XER 103kW
facelift 2008, Sport packet
hatchback
---------------------------
- vojtavojta
- Příspěvky: 3778
- Registrován: 14 dub 2010, 18:41
- Bydliště: Vsetín
Re: Mrtvá baterie?
Tad jsem popojizdel po meste a schvalne jsem zapnul svetla na plno,radio,klimu a vyhrev sedadel a nikdy mi nabijani nekleslo pod 14.2,takze 13.6 mi prijde dost malo a to jsem srovnaval MKJ s BC a ukazovalo to stejne.
Astra H 1,6 16V 77kW 10/2005
OP-COM
OP-COM
Re: Mrtvá baterie?
pardon, oprava 13,6-14,2 jsou hodnoty při nastartovaném motoru... dnes jsem to zkoušel znovu a těch 13,6 je na volnoběh... při jízdě to bylo 13,9-14,2max... ale nejvíce je to 13,9-14,0...
mno ani mě neříkejte že zlobí alternátor... každopádně jak na to píše že musí být nad těch 13...
mno ani mě neříkejte že zlobí alternátor... každopádně jak na to píše že musí být nad těch 13...
---------------------------
Astra H 1,8 XER 103kW
facelift 2008, Sport packet
hatchback
---------------------------
Astra H 1,8 XER 103kW
facelift 2008, Sport packet
hatchback
---------------------------