salám...aj ja som si to myslel ale robim to dobre,zrejme aj ty
NNo musim kupit kontox
rychlé blikání blinkru
Re: rychlé blikání blinkru
Opel Astra Combi
1.9Cdti 74kw
R.V:2007
1.9Cdti 74kw
R.V:2007
- Reklama
-
- Příspěvky: 911
- Registrován: 11 kvě 2009, 11:35
- Bydliště: Lysá nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: rychlé blikání blinkru
tak to rozhodně nedělej . V páčce je napružený plíšek a ten jezdí po plošném spoji CIMu, kde jsou jednotlivé kontakty (zlacené plošky). Pokud tam „něco“ stříkneš, rozteče se to po celém plošném spoji a začne to na sebe nabalovat prach a můžeš celý CIM poslat (časem) na onen svět. Funkci páčky můžeš ověřit přes diagnostiku a pokud zjistíš problém – nefunkční kontakt, tak jedině rozhodit CIM, zlacené kontakty na plošném spoji vyčistit tvrdou gumou na gumování a poté čistým lihem a očistit plíšek v páčce, případně samotný plíšek ošetřit např, Kontoxem. Také je možný, že ten plíšek v páčce již nepruží jak by měl, takže zkusit přihnout a nebo vyměnit. S tím olejem si mě tak vyděsil, že jsem šel jeden CIM rozebrat a vyfotit, abyste si udělali lepší představu.Bracho90 píše:A nemoze sa stat ze tam nieco odfajcim? ked tam streknem ten olej?
jo, ty kontakty (plošky) jsou ošetřené nějakou vazelínou, takže by se tam po vyčištění musela zase „nějaká“ máznout.
- Frydex
- Moderátor
- Příspěvky: 2755
- Registrován: 04 kvě 2008, 19:13
- Bydliště: Ostrava jak Cyp
- Kontaktovat uživatele:
Re: rychlé blikání blinkru
To je dobrý krám ten CIM.
Pepo, nemyslíš, že to bude spíš problém nějaké součástky. Protože si pamatuju, jak jsem na G-éčku předělával ovládání na volantu pro Sony rádio, tak se mi ty odpory vlivem podchlazení v zimě chovaly úplně jinak a při přepínání z volantu tvořilo rádio jiné pokyny než jsem po něm chtěl.
Vím že by CIM asi měl být k tomu uzpůsoben, ale příjde mi to, že se to tady chová podobně. Prostě třeba odpor při podchlazení má úplně jinou hodnotu, než při 20 stupních.
Pepo, nemyslíš, že to bude spíš problém nějaké součástky. Protože si pamatuju, jak jsem na G-éčku předělával ovládání na volantu pro Sony rádio, tak se mi ty odpory vlivem podchlazení v zimě chovaly úplně jinak a při přepínání z volantu tvořilo rádio jiné pokyny než jsem po něm chtěl.
Vím že by CIM asi měl být k tomu uzpůsoben, ale příjde mi to, že se to tady chová podobně. Prostě třeba odpor při podchlazení má úplně jinou hodnotu, než při 20 stupních.
Frydexova Černá Mamba 1,7 CDTi 92Kw
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
Re: rychlé blikání blinkru
dakujem chalani pekne no racej to asi nebudem rozoberat,uvidim pokial to bude robit stale alebo castejsie tak vymenim asi celu packu,popripade to zanesiem mechanikovi,elektro
Dakujem.
Dakujem.
Opel Astra Combi
1.9Cdti 74kw
R.V:2007
1.9Cdti 74kw
R.V:2007
-
- Příspěvky: 911
- Registrován: 11 kvě 2009, 11:35
- Bydliště: Lysá nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: rychlé blikání blinkru
nemyslím, odporový žebříček použitý u ovládání na volantu se v CIMu nepoužívá. Pokud je skutečně problém s páčkou, tak to bude v tom kontaktu.Frydex píše:...že to bude spíš problém nějaké součástky. Protože si pamatuju, jak jsem na G-éčku předělával ovládání na volantu pro Sony rádio, tak se mi ty odpory vlivem podchlazení v zimě chovaly úplně jinak a při přepínání z volantu tvořilo rádio jiné pokyny než jsem po něm chtěl.