vysoky odpor airbagu
vysoky odpor airbagu
uz tyzden riesim problem s kontrolkou airbagu.vzdy po nastartovani zhasne a vsetko sa tvari ze je v poriadku ale po par kilometroch sa rozvieti. ked vypnem motor a nastartujem zase zhasne ale neskor sa rozsvieti. po napojeni na op-com mi vypise chybu vysokeho odporu airbagu1. pri merani odporu mi ukazuje 2,8 ohmu tak isto ako na spolujazdcovom ale ked pootocim volantom tak to skace aj cez 3 ohmy´takze problem bude asi v tom CIM module ako som sa na webe dopatral. da sa to rozobrat a vycistit? mam najazdene 44 000km tak sa mi zda ze by to nemalo byt moc vydrane. inak auto 1,7cdti 74kw 2006. novy CIM modul asi nebude najlacnejsi. vdaka za pomoc
- Reklama
Re: vysoky odpor airbagu
Bol si na zvolávačke kôli dotatočnému ukostreniu CIMu? Možno by to pomohlo.
Astra GTC 1,9 (110kW) No Swirl flaps. No EGR.;F 1,4 Caravan
Re: vysoky odpor airbagu
s autom som doteraz nemal problem a vobec som netusil ze sa konala nejaka zvolavacka ale dakujem za radu urcite sa v servise zastavim. auto som kupoval ako polrocne mierne drcnute predne koleso a zaciatok podbehu malo najazdene necelych 5000km dovoz z talianska predok nebol naburany ale predne airbagy museli ist nove. som zvedavy ci sa aj na mna vztahuje ta zvolavacka.
Re: vysoky odpor airbagu
tak bol som v servise kvoli tej zvolavacke bez problemu na pockanie mi dorobili to dodatocne ukostrenie CIMu ale problem s kolisanim odporu airbagu pocas otacania volantu pretrvava. technik mi povedal ze problem bude v kabliku co je stoceny v nejakom slimaku pod volantom a vraj sa to neda opravit len vymenit. vraj ked to rozoberiem tak viac to nezlozim. pokusal sa to uz niekto rozobrat? povedal ze nevie co to stoji ale menej ako 200eur nemam ratat tak rozmyslam ze aspon sa to pokusim rozobrat a ked to nezlozim tak az potom kupim novy.
Re: vysoky odpor airbagu
Já to rozdělával. Uvnitř je ozubený kolečko a měděný kolo. Při rozdělávání průběžně si kresli jejich polohy. A začni hned, už při vytažení od volantu na plastovým kroužku okolo volantu. Třeba lihovkou nějaký risky a hlavně měj volant rovně při demontování. Je to důležitý, aby si to správně složil. "Slimák" - flex kabel je tam stočenej tak, aby s volantem šlo otočit cca 2x na levou a 2x na pravou stranu (takže když to smotáš/rozmotáš ve žlábku úplně, tak cca 2x otočit a je to v půlce). Ale vyměnit ten káblík, to teda nevim. Ten asi jen tak neseženeš. Kouknout můžeš na studeňáky akorát a proměřit to. A že by byl zrovna špatnej kabel, to se mi nezdá. To bude spíš chyba jinde v CIMu. Jinak je to celý z plastu, takže žádný násilí. A když to budeš mit rozdělaný, ten plast uprostřed, co se tam otáčí kolem hřídele od volantu promazej vazelínou. Hodně lidí s tím má problémy, že ten plast je suchej a cvaká o sebe při otáčení volantu. Je to fakt otravnej zvuk a potřením vazelínou ho eliminuješ do budoucna;)