Nedobíjí
- OpelAstraHCosmo
- Příspěvky: 2
- Registrován: 04 kvě 2016, 14:32
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nedobíjí
15,5V je masakr, baterce to moc dobře nedělá:/
Je fakt, že s Astrou jsem měl jedinej problem a to altík, potkal mě cca okolo 150tis - byl to diodový můstek, altík šel ven - výměna můstku + dání zpět do auta jsem se vešel do 1800,- ..trvalo to 2 dny.
Tím že je tam alternátor Bosch jsem i na doporučení šel do opravy, než kupovat v Kelly Starline za 5tis s kvalitou buchvíkde;), Bosch byl cca okolo 8-9tis..:/
K napětí: (můj názor) by mělo být při nastartovaném motoru na baterii napětí pokud je vše ok od cca 13.8V do max 14.6V..záleží na autě a na stavu nabití baterie.. pokud bude slabá bude napětí menší, čím lépe nabitá bat., nap. bude vyšší (obecně platí pokud nemáte auto se start/stop a AGM baterii).
Cokoliv nad nebo pod je špatně, bude trpět baterie a brzy odejde.
Je fakt, že s Astrou jsem měl jedinej problem a to altík, potkal mě cca okolo 150tis - byl to diodový můstek, altík šel ven - výměna můstku + dání zpět do auta jsem se vešel do 1800,- ..trvalo to 2 dny.
Tím že je tam alternátor Bosch jsem i na doporučení šel do opravy, než kupovat v Kelly Starline za 5tis s kvalitou buchvíkde;), Bosch byl cca okolo 8-9tis..:/
K napětí: (můj názor) by mělo být při nastartovaném motoru na baterii napětí pokud je vše ok od cca 13.8V do max 14.6V..záleží na autě a na stavu nabití baterie.. pokud bude slabá bude napětí menší, čím lépe nabitá bat., nap. bude vyšší (obecně platí pokud nemáte auto se start/stop a AGM baterii).
Cokoliv nad nebo pod je špatně, bude trpět baterie a brzy odejde.
Opel Astra H 1.7CDTI 59kW, Cosmo (2004)
- Reklama
Re: Nedobíjí
Tak alternátor je venku, jen se mi nedaří určit typ. Přepokládám že to je již repas. Nemá na sobě nic uvedeno, na plastovém krytu je štítek s číslem 12048790125N.
Opel Astra H 1.9 cdti
Re: Nedobíjí
Nazdar lidi,
tak mám asi taky problém s dobíjením, ale nejsem si jistý. Jel jsem asi 15 km od domova, na světlech mi najednou vyběhnul volnoběh na 1000-1100ot/m, myslel jsem, že třeba že je horko, tak klima a asi o 5 km dál, jsem málem neutočil zatáčku, jak vyplo servo. Na palubce dobíjení nesvítilo, můstek dělaný asi před dvěma lety. Vypl jsem to a už nenatočil. Nechal jsem to asi 15 minut, baterka odpočinula a nakopl jsem to normálně, vše fungovalo, ale raději jsem to otočil domů, ale po pár vteřinách opět servo off. Tak jsem s tím chvíli jel, abych to hodil alespoň do civilizace na parking. Neměl jsem měřák, takže netuším. Teď tam leje, baterku jsem si dal na nabíječku, ale auto mi stojí v nedalekém městě. Má někdo tip, jestli je to opravdu dobíjení, když se kontrolka nerožla? Díky
tak mám asi taky problém s dobíjením, ale nejsem si jistý. Jel jsem asi 15 km od domova, na světlech mi najednou vyběhnul volnoběh na 1000-1100ot/m, myslel jsem, že třeba že je horko, tak klima a asi o 5 km dál, jsem málem neutočil zatáčku, jak vyplo servo. Na palubce dobíjení nesvítilo, můstek dělaný asi před dvěma lety. Vypl jsem to a už nenatočil. Nechal jsem to asi 15 minut, baterka odpočinula a nakopl jsem to normálně, vše fungovalo, ale raději jsem to otočil domů, ale po pár vteřinách opět servo off. Tak jsem s tím chvíli jel, abych to hodil alespoň do civilizace na parking. Neměl jsem měřák, takže netuším. Teď tam leje, baterku jsem si dal na nabíječku, ale auto mi stojí v nedalekém městě. Má někdo tip, jestli je to opravdu dobíjení, když se kontrolka nerožla? Díky
Nově Zafira B 1.9 88kW SilverCars
Teď už je sousedova Astra H Caravan 1.9 88kW BlackCars
Teď už je sousedova Astra H Caravan 1.9 88kW BlackCars
Re: Nedobíjí
Tak už i na mě došla řada a altík přestal dobíjet. MKJ ukazuje 12,6 na volnoběh ( s novou baterkou), při jízdě max. 13,6. Předtím mi chodil na cca 13,9V-14,0V. Demontoval jsem na nájedech Altík. Čekal jsem, že bude označen Hitaschi, ale mám tam na štítku něco úplně jiného. Označeno na štítku:
vlevo index velké M, 12V-100A
897369_570
LR1100-508
HR Automotive
Made in Poland
517. Je někdo schopný mi říct, zda se jedná, podle těchto údajů o origo altík co se dával do Hčka, nebo se jedná o nějakou Repliku.
Řeším,jestli objednat neorigo altík za 3400 nový, nebo zda nechat zrepasovat ten starý, pokud by to byl původní co se dával do Astry. Kdyby by to byla replika, pak bych volil kopi nové repliky. Díky za případný příspěvek.
vlevo index velké M, 12V-100A
897369_570
LR1100-508
HR Automotive
Made in Poland
517. Je někdo schopný mi říct, zda se jedná, podle těchto údajů o origo altík co se dával do Hčka, nebo se jedná o nějakou Repliku.
Řeším,jestli objednat neorigo altík za 3400 nový, nebo zda nechat zrepasovat ten starý, pokud by to byl původní co se dával do Astry. Kdyby by to byla replika, pak bych volil kopi nové repliky. Díky za případný příspěvek.
Opel Astra H Caravan 1,7CDTi 74kW Z17DTH 2/2005 Elegance
http://forum.cars.cz/opel-astra-h/viewtopic.php?f=41&t=3557
OPCOM China Clon
http://forum.cars.cz/opel-astra-h/viewtopic.php?f=41&t=3557
OPCOM China Clon
Re: Nedobíjí
Pánové, jak je možné, že jsem diodový můstek měnil 3x co mám Astru H Z17DTH během 80tis km? Je to normální nebo se dá závada hledat i jinde? Díky za názory
Astra H caravan, rv:2005, 1,7cdti, 74Kw
- pepino231187
- Příspěvky: 105
- Registrován: 20 led 2012, 21:59
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nedobíjí
Ahoj
Já mám dosti podobný problém.
Většinou každých 40.000km vyndávám altík a většinou to je můstek.
Novej bych určitě nekupoval.
Když jsem auto kupoval při 100.000km tak už tam byl neoriginální altík.
Je to taková Opelovská klasika.
A ještě aby to bylo lepší, minule jsem to objevil tak, že mi šel šílený smrad z podkapoty. Zkusil jsem sundat řemen, jestli to je dobíjení a světe div se, aleternátor se netočil a kontrolka okamžitě zhasnula.
Každý komu jsem to řekl na mě koukal, jako na blázna. V Opelu v Pardubicích mi řekli, že je to normální, že musí celkově napětí klesnou pod určitou hodnotu a pak se teprve rozsvítí kontrolka.
Takže když se už rozsvítí, tak pozdě i na dojetí.
Já mám dosti podobný problém.
Většinou každých 40.000km vyndávám altík a většinou to je můstek.
Novej bych určitě nekupoval.
Když jsem auto kupoval při 100.000km tak už tam byl neoriginální altík.
Je to taková Opelovská klasika.
A ještě aby to bylo lepší, minule jsem to objevil tak, že mi šel šílený smrad z podkapoty. Zkusil jsem sundat řemen, jestli to je dobíjení a světe div se, aleternátor se netočil a kontrolka okamžitě zhasnula.
Každý komu jsem to řekl na mě koukal, jako na blázna. V Opelu v Pardubicích mi řekli, že je to normální, že musí celkově napětí klesnou pod určitou hodnotu a pak se teprve rozsvítí kontrolka.
Takže když se už rozsvítí, tak pozdě i na dojetí.
Opel Astra kombi 1,7CDTI Z17DTH rok 2005
Re: Nedobíjí
U mě zase dochází k poklesům napětí při otáčení volantem už tak hodně že mi trochu pohasínaj světla,asi taky můstek KO?
Zafira B r.v.2006,2,2 16v benzin
Re: Nedobíjí
Ahoj,
mám dotaz na novým alternátoru DENSO jsou 3 konektory B+ D+ DFM,
ale já měl na původním (repas od předchozího majitele) zapojený pouze B+ a D+,
když tam nemám co zapojit, stane se něco?
(Zafira B 1.9 110Kw 2006, 203 000 km)
Díky za odpovědi
mám dotaz na novým alternátoru DENSO jsou 3 konektory B+ D+ DFM,
ale já měl na původním (repas od předchozího majitele) zapojený pouze B+ a D+,
když tam nemám co zapojit, stane se něco?
(Zafira B 1.9 110Kw 2006, 203 000 km)
Díky za odpovědi