Autíčko s klíčkem

Od klimatizace až po xenony
Mazety
Příspěvky: 558
Registrován: 04 kvě 2008, 22:23
Bydliště: Praha

Re: Autíčko s klíčkem

Příspěvek od Mazety » 07 kvě 2011, 21:39

karlos11 píše:Tak mi to ukázalo chyby 112052 a 112252. Poradí mi někdo co s tím?
cituji RomanaK :oops:
Chyb P1120 a P1122 je několik. Které to jsou?

P1120 Snímac 1 polohy plynového pedálu - vysoká vstupní úroveň
P1120 Snímač 1 polohy pedálu akcelerátoru, rozsah/funkčnost
P1120 Signál snímače 1 a snímače 2 polohy pedálu akcelerátoru, nesprávný poměr*
P1122 Snímac 2 polohy plynového pedálu- vysoká vstupní úroveň
P1122 Snímač 2 polohy pedálu akcelerátoru, rozsah/funkčnost
P1122 Signál snímače 1 a snímače 2 polohy pedálu akcelerátoru, nesprávný poměr*
EX Opel Astra H caravan

Reklama
 

Uživatelský avatar
RomanK
Příspěvky: 1118
Registrován: 04 kvě 2008, 13:30
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Autíčko s klíčkem

Příspěvek od RomanK » 08 kvě 2011, 00:05

Na chybě ohledně pedálu je zajímavá jedna věc. Všechny pedály pro všechny motorizace jsou stejné (vyjímkou jsou Sport, protože mají jiný návlek a pak pro automat), ale chyby se převážně vyskytují jen u 1.7CDTI. A často to má na svědomí ŘJ motoru.
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301

karlos11
Příspěvky: 7
Registrován: 05 kvě 2011, 07:57

Re: Autíčko s klíčkem

Příspěvek od karlos11 » 08 kvě 2011, 07:36

RomanK píše:Na chybě ohledně pedálu je zajímavá jedna věc. Všechny pedály pro všechny motorizace jsou stejné (vyjímkou jsou Sport, protože mají jiný návlek a pak pro automat), ale chyby se převážně vyskytují jen u 1.7CDTI. A často to má na svědomí ŘJ motoru.
Takže myslíš že je to natuty ŘJ ?
Na kolik vyjde oprava , anebo nová ŘJ.

dada11
Příspěvky: 2
Registrován: 28 črc 2010, 23:46
Bydliště: Most

Re: Autíčko s klíčkem

Příspěvek od dada11 » 18 čer 2011, 21:08

karlos11 píše:Dobrý den , mám Opel Astra 1,7CDTi 74KW, r.v.2004. Mám poslední dobou tento problém, že při jízdě auto stratí výkon (nouzový režim), a rozvítí se mi kontrolky autíčko s klíčkem a také ESP. Vypnu motor, chvilku počkám auto jede normálně. Také se mi stalo, že jsem chvilku čekal a ctěl jsem se rozjet a skočilo to tam znovu (i několikát po sobě). Stalo se mi to i když jsem jel na tempomat. Nebo jsem jen chtěl přidat plyn a bylo to tam, pak k němu po 2.hodinách příjdu a auto jede v pohodě. Má někdo taky tuhle zkušenost?, co by to mohlo být. Na diagnostice mi to napsalo něco s plynovým pedálem. V autě při testu mám chybu 050074. Je to velice nepříjemné , když někam jedete, nebo chcete jet a za vámi kolona aut.....Na fóru jsem četl, že by to mohlo být, EGR ventil, nebo škrtící klapka, různá čidla, turbo. Prosím o srozumitelnou odpověd.
Díky Karel K.
Mám úplně to samé stím plynem, jede v pondělí do OPLA na diagnodstiku a bojím se toho co mi řeknou...............

karlos11
Příspěvky: 7
Registrován: 05 kvě 2011, 07:57

Re: Autíčko s klíčkem

Příspěvek od karlos11 » 19 čer 2011, 10:33

Pánové už mám oplíka v pořádku a jezdí krásně, jsem s ním velice spokojený. A finta je v tom, že bylo nejspíš zanesený turbo a auto nemělo potřebný tah. Moje rada zní jeďte asi tak 5 km na trojku a držte 4000 otáček. Turbo se profoukne a budete mít klid jako já. Takže žádný plynový pedál a ani ŘJ, bylo turbo. Občas to chce trochu protáhnout.
Spotřeba 5,7 l.

Uživatelský avatar
destroyer_svk
Příspěvky: 687
Registrován: 08 úno 2011, 21:22
Bydliště: Galanta - SVK

Re: Autíčko s klíčkem

Příspěvek od destroyer_svk » 19 čer 2011, 11:36

karlos11 píše:Tak mi to ukázalo chyby 112052 a 112252. Poradí mi někdo co s tím?
Ja som tu pred nedavnom riesil nieco podobne ak nie to iste ...

https://www.opel-astra-h.cz/forum/viewto ... =14&t=2995

Nebol som sam komu robilo auto to iste,len neviem ako dopadol lencys aj ked aj na jeho aute malo byt prevedene to co na mojom.(problem s tymi PIN-mi) ... mme to odvtedy nespravilo ani raz ... takze neviem,ja si dovolim tvrdit ze s turbom to nemalo v mojom pripade absolutne nic spolocne.

V tomto pripade chyby boli take iste i ked mame rozne motory.Hlavna vec je ze auto Ti ide v poriadku. ;)
Astra H Caravan Cosmo 1,9 CDTI OPC Look
VW Golf Variant VII 1,4 TSI DSG Highline
Škoda Octavia III 2,0 TDI DSG Elegance - ex
Škoda Felicia 1,3 GLX

Uživatelský avatar
Nesquik
Příspěvky: 93
Registrován: 18 črc 2010, 13:59
Bydliště: Telč

Re: Autíčko s klíčkem

Příspěvek od Nesquik » 19 čer 2011, 18:37

Řešil jsem nedávno to samý. Zkoušel jsem všechno možný a zatím se zdá že se to opravilo po prostříkání konektorů na řj. Pro sichr jsem sehnal od Vojty náhradní pedál abych měl jistotu že není ten můj vadnej.
Astra H Caravan 1.7CDTI, r.v. 2005, stříbrná
Dříve:
Astra F 3dv. 1.7TH, r.v. 1995, zelená metla
Fiat Uno 3dv. 1.3D, r.v. 1986, červená štětka

OP-Com - začátečník

Uživatelský avatar
regisexp
Příspěvky: 9
Registrován: 04 čer 2013, 23:26
Bydliště: Most

Re: Autíčko s klíčkem

Příspěvek od regisexp » 19 črc 2013, 18:44

Zdravim vespolek,

mám Astra H 1,7 cdti 74kw r.v. 2004. Nedávno se mi začala samovolně rozsvěcet při jízdě kontrolka ESP + auto s klíčkem (servis) a auto se mi hodilo do nouzového režimu, tudíž jízda pouze na rychlostní stupeń 1, max 15km/h. Po chvíli auto opět jeĺo jak má. Začalo se mi to stávat častěji a po krátkém čase se mi auto začalo házet do nouz.režimu již po nastartování (rozvěcené kontrolky a otáčky volnoběhu cca 1400 a to opakovaně. Proto jsem zajel na diagnostiku TECH 2, která mi napsala chybu u snímače plyn.pedálu a bylo mi doporučena jeho výměna. Pedál jsem dnes vyměnil ale auto po nastartování se ihned přeplo do nouzáku znovu. Nevíte někdo prosím co by to mohlo způsobovat? Mohl by to být EGR ventil? Když dojíždím do křižovatky a vyřazuji na neutrál zůstanou mi otáčky chvíli na cca 900 tam chvíli ručička setrvá a po chvilce začnou otáčky pomalu padat na hodnotu volnoběhu kterou má motor mít. Může to souviset? Budu moc vděčný za jakékoliv rady. Díky M.

Uživatelský avatar
Oťas
Příspěvky: 1507
Registrován: 19 dub 2010, 20:56
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Autíčko s klíčkem

Příspěvek od Oťas » 20 črc 2013, 08:53

EGR se projevuje jinak, to bude jinde zakopanej pes, ale bez diagn.a takhle na dálku nevím, zda někdo poradí....
Astra H 1.9CDTI Enjoy 88kW / 280Nm kombi, nyní 104,3kW / 321Nm, Bi-xenon, bez DPF, EGR-OFF - teda přiškrcen...
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF

Uživatelský avatar
regisexp
Příspěvky: 9
Registrován: 04 čer 2013, 23:26
Bydliště: Most

Re: Autíčko s klíčkem

Příspěvek od regisexp » 20 črc 2013, 09:31

Jak říkám, diagnostika TECH2 mi hodila chybu u snímače plyn.pedálu a ten jsme vyměnil... :(

Odpovědět