Autíčko s klíčkem

Od klimatizace až po xenony
Uživatelský avatar
hombre_71
Příspěvky: 1228
Registrován: 06 úno 2010, 15:27
Bydliště: Náměšť nad Oslavou

Re: Autíčko s klíčkem

Příspěvek od hombre_71 » 01 úno 2015, 18:46

Takže prostě servis. Teď jsem v příručce četl že svítí když je voda v palivovém filtru, ale zase to by mělo svítit i Insp4 a to nesvítí. Diagnostika prostě ukáže ;)

Reklama
 

Uživatelský avatar
hombre_71
Příspěvky: 1228
Registrován: 06 úno 2010, 15:27
Bydliště: Náměšť nad Oslavou

Re: Autíčko s klíčkem

Příspěvek od hombre_71 » 02 úno 2015, 15:41

Takže to byla nějaká upálená hadička u DPF filtru. Oprava za 1.200

Anna
Příspěvky: 1
Registrován: 22 čer 2017, 09:00

Re: Autíčko s klíčkem

Příspěvek od Anna » 22 čer 2017, 09:46

dada11 píše:
karlos11 píše:Dobrý den , mám Opel Astra 1,7CDTi 74KW, r.v.2004. Mám poslední dobou tento problém, že při jízdě auto stratí výkon (nouzový režim), a rozvítí se mi kontrolky autíčko s klíčkem a také ESP. Vypnu motor, chvilku počkám auto jede normálně. Také se mi stalo, že jsem chvilku čekal a ctěl jsem se rozjet a skočilo to tam znovu (i několikát po sobě). Stalo se mi to i když jsem jel na tempomat. Nebo jsem jen chtěl přidat plyn a bylo to tam, pak k němu po 2.hodinách příjdu a auto jede v pohodě. Má někdo taky tuhle zkušenost?, co by to mohlo být. Na diagnostice mi to napsalo něco s plynovým pedálem. V autě při testu mám chybu 050074. Je to velice nepříjemné , když někam jedete, nebo chcete jet a za vámi kolona aut.....Na fóru jsem četl, že by to mohlo být, EGR ventil, nebo škrtící klapka, různá čidla, turbo. Prosím o srozumitelnou odpověd.
Díky Karel K.
Mám úplně to samé stím plynem, jede v pondělí do OPLA na diagnodstiku a bojím se toho co mi řeknou...............

Ahoj mam ten isty problem, nieco nove si zistil?

Uživatelský avatar
leontyn
Příspěvky: 14
Registrován: 20 dub 2016, 02:34

Re: Autíčko s klíčkem

Příspěvek od leontyn » 06 srp 2017, 13:04

karlos11 píše:Dobrý den , mám Opel Astra 1,7CDTi 74KW, r.v.2004. Mám poslední dobou tento problém, že při jízdě auto stratí výkon (nouzový režim), a rozvítí se mi kontrolky autíčko s klíčkem a také ESP. Vypnu motor, chvilku počkám auto jede normálně. Také se mi stalo, že jsem chvilku čekal a ctěl jsem se rozjet a skočilo to tam znovu (i několikát po sobě). Stalo se mi to i když jsem jel na tempomat. Nebo jsem jen chtěl přidat plyn a bylo to tam, pak k němu po 2.hodinách příjdu a auto jede v pohodě. Má někdo taky tuhle zkušenost?, co by to mohlo být. Na diagnostice mi to napsalo něco s plynovým pedálem. V autě při testu mám chybu 050074. Je to velice nepříjemné , když někam jedete, nebo chcete jet a za vámi kolona aut.....Na fóru jsem četl, že by to mohlo být, EGR ventil, nebo škrtící klapka, různá čidla, turbo. Prosím o srozumitelnou odpověd.
Díky Karel K.
AHOJ

uplne stejna zavada, uplne stejny problemn nouzak + ikona ESP auto jede to na volnobehn nereaguje to na plyn vypis chyb 112052 a 112252
auto mi to zaclo delat cil dal casteji, porad se to zhorsovalo az se s tim nedalo jezdit

zkouseli jsme nejdriv cistit skrtici klapku
odpojit pedal vycistit nepomohlo to stejne pedal a konektory byli cisty jak lilie po tydnu me auto zase neposlouchalo


nakonec chyba je v ridici jednotce bud staci prehrat software nebo nova ridici jednotka jen tak pro info na zafiru B 2008 110kw 1.9 nafta cosmo s moji vybavou nova ridici jednotka v oplu 37 000 kč
sehnali jsme starsi oprava 8500 uz mi to bylo jedno chci aby to normalne jezdilo zatim je klid cca 4 tydny

mam auto cca rok a pul koupeno s 116 000km momentalne 156000km predtim mel auto otec od 40000km
na aute uz zavady


EGR ventil
nove sani - tahlo u klapek ma drzak plastu takze se to otevrenim a zavrenim klapek vybehalo nakonec to spadlo nekam do motoru
2x propalena plastova trubka od DPF !!! - potrubi kde je teplota jak krava je z plastu !!!
zlomene 2x tahla roletek na panorame plastovej shit - nikdo to nechce opravit je stim prace jak svine !!! v oplu musite vymenit strechu za 170 000 :)) nahradni dily nejsou :))
vsechny aretace dveri klapaj jak u skodovky - jedna aretace cca 1000 kc uz to mrdam menit to nebudu
ted vymenena ridici jednotka
+ klasicka udrzba olej+filtry, brzdy desky+kotouce, ve 150000km rozvody
mozna vic stojite nez jezdite je to bida :(

Odpovědět