Stránka 1 z 5

Astra H nekuri

Napsal: 10 úno 2016, 09:29
od Shindo
Ahojte. Prestalo mi auto vhanat vzduch do kabiny. Auto sa zohreje pekne na 83 stupnov,ale dnuka mi nejde ziadny vzduch. Ked dam ventilator na maximum tak je to ticho. Nemate dakto skusenosti? Dik

Re: Astra H nekuri

Napsal: 10 úno 2016, 10:13
od Komo
No, ked to nefuka, bude treba skontrolovat samotny ventilator.
Zacat pri poistke a ak je ta OK, tak vybrat, napojit na 12V priamo a ak ani tak nie, tak zhodit zadny kryt, vyfukat, pozriet ci nieje na rotore nejaka extremna oxidacia a takisto vycistit.

Re: Astra H nekuri

Napsal: 10 úno 2016, 10:31
od Shindo
a ventilator ktory? respektive kde ho najdem?

Re: Astra H nekuri

Napsal: 10 úno 2016, 10:37
od Marek65
Ventilator najdes skryty za priehradkou spolujazdca. Vytiahni priehradku von a tam je. Priehradka drzi na 4 torx skrutkach, vidno ich ked ju otvoris.

Skontroluj najskor tu poistku. Este sa stava ze odchadza odporovy delic k ventilatoru, aj to je moznost preco to nejde. Ale vtedy funnguje ventilator myslim ze aspon na plny vykon.

Re: Astra H nekuri

Napsal: 10 úno 2016, 13:31
od nero
Shindo píše:Ahojte. Prestalo mi auto vhanat vzduch do kabiny. Auto sa zohreje pekne na 83 stupnov,ale dnuka mi nejde ziadny vzduch. Ked dam ventilator na maximum tak je to ticho. Nemate dakto skusenosti? Dik
teda neviem či máš diesel alebo benzín ale benzín má mať teplotu okolo 105°C a ten ventilátor skontroluj ako bolo písané vyššie, takže okrem ventilátora by som pozrel aj termostat

Re: Astra H nekuri

Napsal: 10 úno 2016, 13:58
od Shindo
mam diesiel a prevadzkovu teplotu mam okolo 86 az 88 stupnov aj to ked mi povitinam :)

Re: Astra H nekuri

Napsal: 10 úno 2016, 15:24
od Stan.
Záleží také na tom, jakou má klimatizaci/topení, zda manuální nebo elektronickou.
Ventilátor elektronické ventilace je napájen z ŘJ (řídící jednotka - ovládací panel)
Ventilátor vnitřního prostoru je pak v jednom montážním celku s regulátorem napětí
Napájeno pojistkou v motorovém prostoru FE3 (u vozIdel z REC) nebo FE16 (u vozidel bez REC)

Ventilátor manuální klimatizace je napájen z ŘJ (řídící jednotka - ovládací panel)
přes 4 stupňový předřadný odpor na ventilátor vnitřního prostoru (vyzkoušet ventilátor na 4° a pokud odešel odpor 4° tak nejde vůbec (odpory jsou v sérii)
Napájení přes pojistku FE4 v motorovém protoru na relé ventilátoru K1
Dále napájení řídící jednotky - ovládací panel u vozidel z REC, pojistky FR4 a FR14 (vzadu v REC)
U vozidel bez REC pak pojistky FE16 a FE27 v motorovém prostoru.

Re: Astra H nekuri

Napsal: 10 úno 2016, 15:31
od Shindo
Stan. píše:Záleží také na tom, jakou má klimatizaci/topení, zda manuální nebo elektronickou.
Ventilátor elektronické ventilace je napájen z ŘJ (řídící jednotka - ovládací panel)
Ventilátor vnitřního prostoru je pak v jednom montážním celku s regulátorem napětí
Napájeno pojistkou v motorovém prostoru FE3 (u vozIdel z REC) nebo FE16 (u vozidel bez REC)

Ventilátor manuální klimatizace je napájen z ŘJ (řídící jednotka - ovládací panel)
přes 4 stupňový předřadný odpor na ventilátor vnitřního prostoru (vyzkoušet ventilátor na 4° a pokud odešel odpor 4° tak nejde vůbec (odpory jsou v sérii)
Napájení přes pojistku FE4 v motorovém protoru na relé ventilátoru K1
Dále napájení řídící jednotky - ovládací panel u vozidel z REC, pojistky FR4 a FR14 (vzadu v REC)
U vozidel bez REC pak pojistky FE16 a FE27 v motorovém prostoru.
Mam klimatizaciu na tlacidlo len ktore sa rozsvieti. Nemam taku kde mi ukazuje na LCD aka je teplota. Co z toho teda pre mna vypliva?

Re: Astra H nekuri

Napsal: 10 úno 2016, 15:41
od Stan.
Máš tedy manualní klimatizaci, popis ve spodním odstavci v předchozím příspěvku.
Pozor na rozdíl pojistek u vozidel z REC (zadní elektronické centrum) nebo bez REC.

Re: Astra H nekuri

Napsal: 10 úno 2016, 15:49
od Shindo
Dakujem ti :) podla teba je chyba v dakej poistke alebo rele,alebo tam mohlo aj daco vaznesie sa stat? A ak by si mi este vysvetlil to REC :shock: . Dakujem