Ruční řadicí páku vyměnit (F13/F13+/F17+)
K104100
Vymontovat, odmontovat
1. Středovou konzolu vymontovat
2. Akumulátor vymontovat
3. Řadicí tyč hřídel uvolnit
• Šroub (1) upevňovací objímky kloubu řazení uvolnit
Upozornění: Šroub nevyšroubovat.
4. Vymontovat montážní celek řadicí páky (1)
• 4x šroub (2...4) vyšroubovat
• Vytáhnout montážní celek řadicí páky s řadicím ústrojím z čelní stěny
Zamontovat, namontovat
5. Namontovat montážní celek řadicí páky (1)
Důležité: Pozor na manžetu řadicího ústrojí v čelní stěně.
• Zavést montážní celek řadicí páky s řadicím ústrojím skrze čelní stěnu
• 4x šroub (2...4) utáhnout 10 Nm
6. Ruční řadicí páku zaaretovat v seřizovací poloze
• Ruční řadicí páku zatlačit doleva
• Ruční řadicí páku a těleso řadicí páky (šipky) zaaretovat pomocí KM-527-A (1)
7. Hřídel řazení s víkem řazení zaaretovat
• Řadicí tyč otočit doleva
– Směr 3. převodový stupeň
• Aretační kolík (1) zaklesnout do seřizovacího otvoru ve víku řazení (šipka)
8. Řadicí tyč upevnit
Upozornění: Neměnit polohu řadicí tyče.
• Šroub (1) utáhnout 12 Nm + (180...225)°
9. Aretaci ruční řadicí páky uvolnit
• KM-527-A (1) odmontovat
10. Aretační kolík ve víku řazení uvolnit
Upozornění: Aretační kolík v seřizovacím otvoru se samočinně uvolní při prvním zařazení do polohy "R" – když zapotřebí aretační kolík ručně odjistit.
11. Přezkoušet lehkost řazení převodových stupňů
• na místě
• při motoru v chodu
• při vypnutí spojky
12. Akumulátor namontovat
13. Programovat energeticky závislé paměti
14. Středovou konzolu namontovat
Bohužel žádné obrázky z TISu nevydoluju.
Jen tento popis.
_________________
http://www.ase-dedic.com Zde vám váš vůz opravíme.OPEL origo díly 10% sleva,aftermarketové díly 15% sleva pro členy tohoto fóra.
Diagnostiku máme téměř na jakýkoli vůz.Tech 1,Tech 2,Supervag,BMW GT1,Bosch KTS,Sykes Pickavant,Hermann.
Bohužel bez obrázků,ale i tak díky
![Cool 8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
.