Stránka 1 z 4

Tlak v pneu

Napsal: 03 dub 2009, 20:25
od MekGajvr
Jaký máte tlak v letních pneumatikách (případně i zimních)? Je nějaký doporučený od výrobce? Jestli existuje nějaká tabulka, jak to správně foukat, tak nejvíc mě zajímá 1.7 CDTI kombi. ;)

Re: Tlak v pneu

Napsal: 03 dub 2009, 20:30
od Oton
Měl by si to mít napsaný na vnítřní straně víčka od nádrže!Je tam taková tabulka!Na kolik to má být nafoukaný při různých zátěžích a tak!

Re: Tlak v pneu

Napsal: 03 dub 2009, 20:31
od MekGajvr
Díky, zítra na to mrknu.

Re: Tlak v pneu

Napsal: 04 dub 2009, 15:03
od DeepThroat
Ja dávam všechny kola 2.2

Re: Tlak v pneu

Napsal: 04 dub 2009, 20:09
od MekGajvr
Už jsem to našel - pro nenaložené auto je tam rozpětí 2,1 comfort - 2,5 economy. Takže jsem dal taky 2,2.

Re: Tlak v pneu

Napsal: 20 dub 2009, 19:13
od ivan
Dopredu davam 2,5, dozadu som daval tiez, ale dost to skákalo, takže dávam 2,3.

Re: Tlak v pneu

Napsal: 20 dub 2009, 21:52
od MekGajvr
ivan píše:Dopredu davam 2,5, dozadu som daval tiez, ale dost to skákalo, takže dávam 2,3.
Když mi obouvali letní, tak jsem si řekl o 2,2. Ujel jsem asi sto kiláků a zdálo se mi to oproti zimním nějaké moc tvrdé, tak mi to nedalo, zajel jsem k benzince, a ono bylo na všech kolech 2,5... Upustil jsem na 2,2 a je to mnohem lepší - komfortnější jízda, a navíc auto líp drží přímý směr, předtím jsem musel občas korigovat volantem, teď naprosto v pohodě. ;)

Re: Tlak v pneu

Napsal: 29 dub 2009, 18:19
od pekki
No oni ti to klidne mohli nafoukat na 2,2 jestli si s tim ujel 100km, tak se kola zahrala a v pneu stoupl tlak na 2,5.

Re: Tlak v pneu

Napsal: 29 dub 2009, 21:09
od Kesi
pekki píše:No oni ti to klidne mohli nafoukat na 2,2 jestli si s tim ujel 100km, tak se kola zahrala a v pneu stoupl tlak na 2,5.
Fúknite si tam dusík budete sa čudovať že to aj menej skáče a samozrejme nemení tlak so zvyšovaním teploty.

Re: Tlak v pneu

Napsal: 29 dub 2009, 22:37
od emvee
Kesi píše:
pekki píše:No oni ti to klidne mohli nafoukat na 2,2 jestli si s tim ujel 100km, tak se kola zahrala a v pneu stoupl tlak na 2,5.
Fúknite si tam dusík budete sa čudovať že to aj menej skáče a samozrejme nemení tlak so zvyšovaním teploty.
Já tomu teda prd rozumím, ale fakt je ten dusík takovej zázrak? Vždyť vzduch je skoro z 80% taky dusík (co si tak pamatuju ze základky), to těch jinech 20% udělá takovej rozdíl...?