delka šroubu

Uživatelský avatar
petriot
Příspěvky: 162
Registrován: 02 úno 2013, 10:20
Bydliště: Moravskoslezský
Kontaktovat uživatele:

Re: delka šroubu

Příspěvek od petriot » 14 říj 2013, 20:19

No taky se připojím k již x-krát popsané situaci...pokud jsou origo alu a na zimu třeba origo plechy, tak šrouby jsou totožné a lze je použít pro obě sady! Jiná situace je, jak máš plechy GM a na léto ALU (ne GM)..to pak musíš použít šrouby k většinou dodávané k ALU a navíc musíš vozit pro rezervu (pokud máš) šrouby určené pro GM--> známý takhle zaplatil 400,- že neměl na plechovou rezervu šrouby, když na autě měl alu zn. borbet. PČR asi má celkem rázné školení o discích :D
Astra Caravan 2010, 111 edition, Z16XER

https://www.opel-astra-h.cz/forum/viewtopic.php?f=41&t=5436

OP-COM china clone (8/2010) k dispozici

Reklama
 

Uživatelský avatar
nedy666
Příspěvky: 449
Registrován: 25 říj 2011, 00:13
Bydliště: Tam kde uprostřed města žijí medvědi
Kontaktovat uživatele:

Re: delka šroubu

Příspěvek od nedy666 » 14 říj 2013, 23:00

to tedy čumím co je tohle za pakarnu že musíš mít 2 sady sroubů, nehadam se ale nevěděl jsem to...a jestě za to hrozí postich...? Tedy pravda možna by se i sikly kupřikákladu, ale kdy ti ulítne kolo, abys musel vyměnit celé kolo krom toho když to kupříkladu odpadne tak to bude na odtah v lepším případe a ne na vyměnu kola..pač to tam tam dole muže být celkem osekaný, nějakejch pár šrámu určo auto utrpý, nastěsti se to nestalo a doufam že ani nestane.
Respektivě k čemu jsou dobrý 2 sady sroubů, (tedy počítam tu rezervu) pokud nema človek scifi kola či jinak silné není potřeba to tahat, za starých dob před 10 lety o tom nikdo nevěděl a dle mého nazoru ani neví, co se týká delky to je samo jiná věc ( vůči kolu) Pokud jsou kola téměr stejná není třeba měnit šrouby,ať jsou jakakoliv origo či neorigo, samo když ke kolům dostanu srouby dam tam ty co s nimi přišli, jinak tam nacpu co mám, pokud je to vyhovuje. To zase policie baziruje na naprostejch hovadinách...!!!!
Opel Zafira B; 1.7CDTI 92kw, r.v. 2010 Ecoflex, automat. svícení, zamyk. po rozjezdu atd...

Uživatelský avatar
Westler
Příspěvky: 907
Registrován: 04 led 2010, 18:26
Bydliště: CR - Morava

Re: delka šroubu

Příspěvek od Westler » 15 říj 2013, 00:32

Jde o tvar dosedaci plochy. Rozlisuji se kulovy (orig. alu a plechy) a kuzelovy (vetsina "aftermarket" litaku). Kdyz se pouzijou nespravne srouby, tak hrozi vymackani a povoleni sroubu, nedokazu si ale predstavit ze by treba upadnul uplne...
Astra • 1.6 • Enjoy • Easytronic • 2009 • 17"

Uživatelský avatar
vojtavojta
Příspěvky: 3778
Registrován: 14 dub 2010, 18:41
Bydliště: Vsetín

Re: delka šroubu

Příspěvek od vojtavojta » 15 říj 2013, 07:56

Ja mam originalni GM a je tam kuzel!!!
Astra H 1,6 16V 77kW 10/2005
OP-COM

Uživatelský avatar
nedy666
Příspěvky: 449
Registrován: 25 říj 2011, 00:13
Bydliště: Tam kde uprostřed města žijí medvědi
Kontaktovat uživatele:

Re: delka šroubu

Příspěvek od nedy666 » 15 říj 2013, 08:08

jo takhle jste to mysleli, kuželový tvar mám na obojich sadach kol jedny plech gm druhe borbety dosedaci plocha je stejna, tehda jsem se na to dival kdyz jsem to kupoval, pasovalo to jak prdel na hrnec.
Je tedy fakt ze bývalího auta se mi stalo na elektronech co jsem zkousel stalo že se to povolovalo, nakonec jsem to nevzal, vypadalo to pěkně ale dřelo to i podběhy:) no mladá nerozvažná léta :D
Opel Zafira B; 1.7CDTI 92kw, r.v. 2010 Ecoflex, automat. svícení, zamyk. po rozjezdu atd...

Odpovědět