Stránka 1 z 2
Vybrace při brždění.
Napsal: 05 bře 2015, 19:19
od pepino231187
Pánové astraři, hledal jsem, ale nenašel.
Když brzdím, tak občas jsou cítit vibrace do celého auta. Mám najeto 173000km.
Nejezdím brzda plyn. Brzdy jsem měnil při 110000km.
Když zabrzdím 2x -3x a brzdy se zahřejí, je to o něco horší.
Setkal se s tím někdo?? Poraďte prosím.
Re: Vybrace při brzdění.
Napsal: 05 bře 2015, 19:30
od OpelDriver
S tímto jsem se setkal, v Opelu byla závada popsána jako zvlněné brzdové destičky.
Re: Vybrace při brzdění.
Napsal: 05 bře 2015, 19:32
od pepino231187
A tet jde o to jestli zadní, nebo přední.
Dá se to poznat??
Re: Vybrace při brzdění.
Napsal: 05 bře 2015, 19:39
od Werewolf
Proboha, děláš si srandu??
Máš normálně zvlněné kotouče, celá věda
po 63tis km by už i mohli mít nárok... Přední/zadní ti řeknou na stk, se s nima domluv, že to potřebuješ testnout na válcích
ps. kolega asi myslel taky kotouče, ne destičky, to je samozřejmě nesmysl
Re: Vybrace při brzdění.
Napsal: 05 bře 2015, 19:41
od OpelDriver
Je to už delší dobu, takže si to nepamatuji a také se v tom nijak nevyznám, ale asi to budou tedy kotouče
Re: Vybrace při brzdění.
Napsal: 05 bře 2015, 19:49
od quicky
Mozes ich nechat teoreticky zabrusit aby sa vyrovnali. Zalezi v akom to je stave... Ked ti trasie celym autom tak asi budu na vymenu aj ked mne sa teda na ziadnom aute po 60 tis kotuce este nezodrali ani nezvlnili. Platnicky v tom pripade by si mal menit asi tiez, lebo uz budu nejak vydrate a na novych kotucoch ti to spravi ciary
Re: Vybrace při brzdění.
Napsal: 05 bře 2015, 20:02
od pepino231187
No právě, já už nevím, jak bych měl jezdit šetrněji.
Uvidím, až tam dám nový letní kola, jestli se to nesrovná a pak hned na technickou.
Tak jsem na to zvědavej.
Když bud potřeba tak tam pak půjdou desky i kotouče BOSCH.
Re: Vybrace při brzdění.
Napsal: 05 bře 2015, 20:25
od Werewolf
Ono nejde zas až tolik o šetrnost. Jistě, když budeš brzdit jak blbec, tak to urychlíš. Ale jednak si myslím, že 60tis není na brzdy málo, ale co nejvíc kroutí kotouče je když se rožhavenej kotouč prudce zchladí. Např. lehce si přibržďuješ z dlouhého kopce na jehož konci bude trochu hlubší louže. Udělej to párkrát a máš je zkroucený a nemusíš být závodní jezdec. Myslím, že méně kvalitnější kotouče tomu taky třeba nepřidají
P.s. v prvním příspěvku si zedituj název tématu a oprav si tu hrubku!!
Někteří,
"věnující se praktikám jistého českého autobazaru", by si tě za to asi dost dobírali...
Re: Vybrace při brždění.
Napsal: 06 bře 2015, 15:49
od x-father
Já měnil přední kotouče až po 140.000, protože už jsem je měl tenký, ale neházeli. A to jezdím poměrně dost agresivně. Např. první sadu destiček sem měnil při 30.000 na první garančce, protože na nich už nic nebylo a technik z toho byl paf, že jsem to tak brzo stihnul.
Podruhé jsem měnil kotouče zas v autorizáku, tak po dalších 40.000, protože házeli a zrovna jsem měnil destičky, tak jsem nechal udělat obojí. Sjeté jsem je měl ale minimálně.
Na těch třetích mám teď tak 30.000 a už to zas není ono.
Re: Vibrace při brzdění
Napsal: 14 črc 2016, 07:10
od maxnuke
Prosím o radu, mám všechny příznaky zvlněných kotoučů. Vše začalo s nástupem veder kolem 30 °C při lehkém brzdění vibrace do volantu. Při silném brzdění bez vibrací. Dnes když teploty klesli zase k 20 °C vibrace nejsou.