Řízení
Napsal: 11 zář 2012, 17:39
Ahojte, řeším na astře jeden problém. Pravá manžeta řízení (resp. její spodní část) je mokrá od nějaké tekutiny a nemůžu přijít na to od jaké. Dnes jsem manžetu umyl a odmastil a jel auto projet, jak jsem se vrátil tak manžeta byla opět mokrá a něco z ní kapalo. Opět jsem ji osušil a na stojícím autě se zapnutým motorem jsem zkoušel točit z jednoho rejdu do druhého a manžeta byla suchá.
Na manžetě se mi nepodařilo najít žádné známky poškození, tekutina od které je manžeta mokrá není tak mazlavá jako motorový nebo převodový olej. Čerpadlo posilovače se zdá být suché, stejně tak všechy veci kolem.
Napadá mě jediná věc a to ta, že náplň ze serva jde kolem pístnice řízení do manžety a od tud ven. Ale nevím proč tomu tak nebylo i když auto stálo. Mohou mít na to vliv otáčky motoru? Je to vůbec reálné aby tudy unikala kapaline ze serva? Nebo máte nějaké nápady, zkušenosti, návrhy čím by to mohlo být?
Díky
Na manžetě se mi nepodařilo najít žádné známky poškození, tekutina od které je manžeta mokrá není tak mazlavá jako motorový nebo převodový olej. Čerpadlo posilovače se zdá být suché, stejně tak všechy veci kolem.
Napadá mě jediná věc a to ta, že náplň ze serva jde kolem pístnice řízení do manžety a od tud ven. Ale nevím proč tomu tak nebylo i když auto stálo. Mohou mít na to vliv otáčky motoru? Je to vůbec reálné aby tudy unikala kapaline ze serva? Nebo máte nějaké nápady, zkušenosti, návrhy čím by to mohlo být?
Díky