Kupa sportoveho podvozku
Re: Kupa sportoveho podvozku
OK Samothe , stale doporucuji zacit pruzinama
Opel Astra H Caravan Z17DTL 59kW
- Reklama
Re: Kupa sportoveho podvozku
Pružiny se obecně doporučují do -30 max do -40mm pak už přestává fungovat klasický tlumič a může se to dělat co chce. Nedoporučuje se je mixovat s jinými sportovními tlumići, takže začít ano, ale taky skončit u pružin a pak celý podvozek.jakubino píše: OK Samothe , stale doporucuji zacit pruzinama
Re: Kupa sportoveho podvozku
Určitě se vyhni JOMu, protože tam je fakt dobrá cena, ale kvalita je nízká. Co se týče těhlech levných tak doporučuji TATechnix. Asi nejlepší poměr cena kvalita je AP, ale už je cena skokově vyšší než u těchto levných značek.jakub3211 píše:Caute chalani neviete mi poradit nejaky podvozok sportovy v dobrom pomere cena/kvalita
Nejlepší je vždcky pevný komplet, kde je pružina i tlumič k sobě postavený. Je to nejlepší varinata z hlediska jízdních vlastností a často ani nebývají tvrdé. Při koupi -30,40mm je to na pohodové ježdění. Asi jako výměna 15 pálcových kol za 17 palcová asi taková změna tvrdosti.jakubino píše:ale je to poznat nerikej, ze se ti po snizeni s autem nejezdi lip (kontrola nad vozidlem)
chtel bych vedet, jake to je, kdyz das autu komplet sportovni podvozek (sportovni tlumice a sport. pruziny..)
je tady nekdo takovy, kdo menil?
cekam, ze po snizeni pruzinama se mozna budou casem hlasit tlumice, urcite jsou ted asi vic namahene, kdyz je auto nizsi.. nebo?
Druhou možností je stavik, cože je vlastně pevný podvozek -70mm s pojízdnou pružinou. Takže jsou obecně tvrdší, ale řeší spoustu častých problémů při koupi sport podvozku jako je škrtání kol, škrtání při vjezdu do garáže atd.. Mrkni na jakýkoliv stavitelný podvozek opel astra H a je na tom vidět, že je to vlastně pevný jen s pojízdnou šroubovicí na pružinu.
Pokud snížíš pružinama dle doporučení tzn do 30 max 40mm tak se životnost nijak rapidně nesníží, takže odejdou podle toho jak odejít plánovali. Jestli to máš víc, tak je to hazard.